18 Haziran 2009 Perşembe

Yorgunum Dostlarımmmm Yorgunum Yorgunnnnn


Yaz geldi, güneş tüm yakıcılığıyla ortalıkta volta atıyor ama bende hava hala puslu sonbahar...
İşler bu aralar çok yoğun öyle ki gün içerisinde yapacağım her şeyi unutup akşam eve gidince aklıma geliyor ertesi gün için notlar yazarak geceyi bitiriyorum. TV izlemeyi zaten sevmiyorum ama arada sırada beğendiğim bir filmin DVD'sini seyretmek bile lüks olmaya başladı.

Aslında ben hep yoğun çalıştım ben. Okurken de iş hayatında da hep fazla fazla sorumluk altına girdim ama son zamanlarda yaşlanmaktan mıdır bilmiyorum vücudumun eski enerjisi yok.
Aklım hep kaçamak yapıp uyumakta ve evde olma hayalleri kurmakta. Eskiden işimi bitirmeden gece saat kaç olursa olsun çalışırdım. Şimdi ise işyerinde kaldığım her fazladan saat bana eziyet gibi geliyor.
Güneşin tadını çıkaramıyorum, suni bronzlukla kendimi kandırıyorum ama ben artık özgür olmak istiyorummmmmmmmmm.
Zaman kısıtlaması olmaksızın tatil yapmak, kocaman dünyada görmek istediğim yerlere gitmek, sorumlulukların hatırlatılmadan tüm günümü kendime ayırabilmek kafamdaki tüm sayıları-hesapları unutmak, saatlerce dikiş dikmek veya takı yapmak istiyorummmmmmmm.
Acaba çok mu şey istiyorum ha???

Hiç yorum yok: