23 Kasım 2009 Pazartesi

Öğrettim, Öğrendi, Yaptı

Hep bir kız kardeşim olsun isterdim. Bildiklerimi öğrettiğim, tecrübelerimi paylaşabileceğim benim gibi, bana yakın olsun bir kız kardeş...Şimdi Duygu'cuk var. Abi Serkan'la işyerinden arkadaşız. Hem Cüneyt'in hem de benim çok sevdiğimiz bir arkadaş. Duygu aslında onun kardeşi... Duygu da şirketimizde kısa süreli bri staja başlayınca her günümüz beraber geçmeye başladı. Akşamları beraber toplanıyoruz oyun oynuyoruz, geziyoruz vs. derken aldım Duygu'yu karşıma sana ne biliyorsam öğreteceğim dedim:) En azından bir işe yarasın bildiklerim değil mi:)
Şimdilik takıdan başladık inşallah ben geliştirdikçe dikiş de öğreteceğim ona.
En az kardeşim kadar çok sevdim fıstığı...
Cumartesi gecesi oturduk masanın başına takı yapmaya başladık. Eli oldukça yatkın ve yetenekli. Eline malzemeleri ilk kez almasına karşın oldukça hoş şeyler çıktı ortaya. Malzemeye göre basit tekniklerle yapabileceği modeli tasarladım, nasıl yapabileceğini anlattım o gerisini getirdi. Bu gidişle boynuz kulağı geçecek:)












Hiç yorum yok: