5 Ocak 2010 Salı

Bahar Renkleri

Ya karrdeşim biz daha Holiday 2009 koleksiyonlarına ait ürünleri yeni yeni edinip kullanmaya başlamışken millet boş durmayıp Spring 2010 koleksiyonlatını görücüye çıkarmış!!! bir yerlerde Guerlain'i görmüştüm ve pek beğenmemiştim ama Lancome'a ait bu allığı almazsam olmassssssss:)



Bir kere bu allık ışıltılı, ikincisi benim sevdiğim gibi; birden fazla renk barındırıyor, üçüncüsü ise eğer foto beni yanıltmıyorsa turuncumsu coral bir renk. Yane en Sevdiğim ton!!! Koleksiyon daha başka hangi ürünleri içeriyor derseniz pek matah bir şey yok ama bu koleksiyondaki allık mutlaka alınacaklar listesine bu soğuk ocak ayında şimdiden eklendi bile. Şimdi yapılması gereken tek şey baharı beklemek...oy oy oy

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

alma bakim ev doldu kız dur azıcık :P

C-belll dedi ki...

sorma cnm ya... ama bu da alınmayacak gibi değil ki:)

Adsız dedi ki...

bu tarz ürünleri gözümle görene kadar resimlerine inanmıyorum artık.en son dior allıkta çok büyük hayal kırlıklığı yaşadım görünce.:(