22 Kasım 2010 Pazartesi

H&M Türkiye

Hemen hemen tüm bloglarda 4 Kasım'da yapılan tanıtım ve 6 Kasım'daki açılış ile ilgili yazılar okuyup durdum ama bir türlü H&M Türkiye'ye gidememiştim.
Bayram öncesi eşimin de evde olduğu bir gün Eren'i alıp nihayet çok merak ettiğim mağazaya gidebildik. Kadın giyimden ziyade aksesuar ve iç giyim reyonlarına bayıldım. Ancak Eren ile koca mağazayı gezip yavaş yavaş her şeye bakmak mümkün olmadı tabii:(
Bebek ve çocuk giyim bu aralar öncelikli ilgi alanımız olduğu için ilk gezintinin alışverişi yine Eren Paşa için oldu:)Haberlere bile konu olan yoğunluk gerçekten bunaltıcıydı ve kasa kuyrukları feciydi. 2-3 ürün için beklenmezdi am aoğluşum için Superman tulumu bulunca haytta bırakamazdım:)


Ben ürünleri de fiyatları da beğendim. Keşke biraz daha yakın bir AVM'ye açılsaymış diye düşünürken geçen gün İstinyepark mağazasının reklamını gördüm. Eski Rainforest Cafe'nin yerine açılıyor bilginiz olsun:)

5 yorum:

restoration dedi ki...

oyy ne tatlı bir tulum öylee gerçekten beklediğiniz sıraya deymişş
güle güle giysin eren paşa :D

Hedonist Queen dedi ki...

Çok tatlıymış eminim Eren'e de çok yakışacaktır, güzel günlerde giysin minik oğlun :)

Adsız dedi ki...

Çok şekermiş yaa :)
Bu arada ne zamandan beri böyle ama blogunun tasarımı çok şeker olmuş :))

Tanıtım Yazısı dedi ki...

teşekkürler paylaşım için emeğine sağlık

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim sevgili arkadaşlar. tulum gerçekten mnik meleğime çok yakıştı:) yakına küçük bir fotosunu eklerim:) sevgilerrrr