21 Şubat 2011 Pazartesi

Cbelle Boom'un Pilates Sınıfında :)

Sevgili Styleboom'un yıldönümünü kutladığı hediyelerden biri de burada bahsettiği Puma'nın Body Train ayakkabıları tanıtımak amacı ile yapmış olduğu organizasyonla ilgili idi.
Çekiliş sonucu ben de sınıf üyelerinden biri oldum ve dün çok keyifli bir gün geçirdim.
Styleboom'un kendisi başta olmak üzere 12 bayanın oluşturduğu grup önce Puma tarafından giydirildi. Sonra 1 saat Pilates yapıldı. Dersten sonra bol bol şımarıldı ve ayrılırken ayakkabılar hariç:( giydiğimiz her şey Puma tarafından hediye edildi.

Bu bol eğlenceli, keyifli gün için katılan tüm arkadaşlarıma, sevgili Styleboom'a ve Puma'ya teşekkür ederim.

2 yorum:

Madam Chic dedi ki...

bende çok eğlendim ve tanıştığımıza çok memnun oldum (: umarım yine karşılaşırız...

C-belll dedi ki...

:) ben de çok isterim sevgili madamchic:) sevgilerrrr