4 Mayıs 2011 Çarşamba

Son Strawberry Alışverişim:(

Şu genelgeyi çıkarıp bizleri, mağdur eden zihniyetlere "allah tepenizden baksın" diyorum ve başka da birşey demiyorum:(
Kötü haberi almadan bir gün önce son alışverişimi yapmıştım canımm Çilek'ten. Sepetime bir çok ürün atıp bazılarını "daha sonra alırım" diyim vazgeçmiştim. Şimdi keşke vazgeçmeyip alsaydım diyorum ya neyse...


YSL'nin çok ünlü Teint Majeur Luxurious Fondation SPF18'ini hep istiyordum ve son indirimde 38 TL gibi şaşılacak bir fiyata düştüğünde hemen alıvermiştim 3 numarasını. 3 numara Opal diye geçiyor. Rengi pembe alt tonlu MAC NW20 ile hemen hemen aynı renge sahip. Sarı ve Bej alt tonlu fondotenlerim olduğu için tercih ettim bu rengi ve cildime tam oturdu. Yapısı, sürümü, satenimsi bitişi ile gerçekten aldığı her olumlu yorumu hak eden bir ürün. Çilek'te şu anki fiyatı 149 TL!!! inanılır gibi değil. Bu yaz Guerlain Terracotta serisinden istediğim pek çok ürün vardı ama acil ihtiyacım renkli nemlendirici idi. Hoş onun da rengini yanlışlıkla Blondes yerine Brunette almışım. Azıcık koyu geldi ama normal nemlendiricimle kullanmaya başladım çok memnun kaldım. kokusu misssler gibi yasemin içeriyor.Kokuya karşı hassasiyeti olanların tercih edeceği bir ürün değil kesinlikle ama ben bayıldım. Marc Jacobs Blush ile aynı kokuyor desem:)

Son ürün olan H2O+ Oasis 24 Hydrating booster ise harika ötesi bir ürün. Nem kaybetmiş ciltlerin ihtiyacını karşılayan su bazlı oil free bu ürünü elime geçtiği günden beri kullanıyorum. Fotoğraftan da görüldüğü gibi 2 haftada yarısına yakını gitti ama benim savruk kullanımımdan kaynaklanıyor kesinlikle. 25 ml ama aslında sadece geceleri kullanılırsa ki etkisi en çok gece görülüyor uzun süre gider. Ürünü iyice çalkaladıktan sonra iki ya da üç pompa sıkıp tüm yüzümüze yayıp bir iki dakika bekliyoruz. Eğer cildinizin benim gibi yoğun neme ihtiyacı varsa hemen emiliyor ve sonraki cilt bakımı kreminize hazır hale geliyor cildiniz. Ben bir kez sürüp bekledikten sonra bir kat daha uyguluyorum süper pamuk gibi bir cildim oluyor. Aslında H2O+'ın daha önce göz kremini de almıştım.. Amacım tüm seriyi tamamlamaktı ama şu yasak yüzünden avuç dolusu para yatırıp Boyner'den almak gibi bir düşüncem yok kesinlikle. İnşallah yasak saçmalığı kalkar da bu güzel ürünlere yeniden kolayca kavuşabiliriz.

2 yorum:

Sumeyye dedi ki...

H2O çok merak ettiğim bir marka. Ama bir türlü sıra ona gelmedi.Nemlendiricilerinden kullandın mı hiç?

C-belll dedi ki...

cnm bir tek bu serumu aldım şimdilik . yakında tüm cilt bakımı ürünlerimi bu markadan tamamlamayı düşünüyorum. özellikle sea results serisinin nemlendiricisini çok merak ediyorum.