14 Eylül 2011 Çarşamba

STRAWBERRY NE YAPTIM NE ETTİM SENDEN YİNE ALIŞVERİŞ YAPTIMMMMMM:)

Şu salak yasa çıktı çıkalı kozmetik alışverişimiz kesilmişti. Sözüm ona yurt içi alımı yükseltmek ve haksız rekabeti engellemek adı altında, 1 birimlik ürüne 10 birim gibi fahiş fiyatlar koyan aç gözlü tüccarlara rant sağlamak için çıkan bu yasa vatandaşın kişisel seçim özgürlüğüne pranga vurmaktan başka bir şey değildi ama öyle bir ülkede yaşıyoruz ki kimi kime şikayet edeceğimizi bile bilemez olduk.
Neyse bu konuyla ilgili pek çok blogger arkadaşım gibi ben de bol bol carladım, saydım, sövdüm ama aylardır verilen çeşitli mücadelelere rağmen alınmış bir sonuç olmadığı için her yurt dışına giden arkadaşımın yakasına yapışıyorum isteklerimi alıp getirmeleri için:) Sağolsunlar beni hiç kırmadılar ve parfüm, kozmetik ihtiyaçlarımı alıp getirdiler. Bayram öncesi de 15 günlüğüne Amerika'ya giden bir arkadaşım vesilesiyle uzun süre kullanacağım ürünleri yedekleyerek sevgili çileğimden güsellll bir alışeriş yaptım. ( Bu arada yasada yeni bir düzenleme yapılmış ve kozmetik dışı alışverişlerde de 150 Eur sınırı 75 Eur'a düşürülmüş. Allah sizi bildiği gibi yapsın diyorum ve çenemi kapatıyorum)

Öncelikle arkadaşımın kalacağı Amerika adresini verdim ve müşteri yetkilisine; Türkiye kayıtlı olduğum için eski bağlılık indirimimin aynen geçerli olup olamayacağını sordum. Tabii ki tüm indirim haklarımın aynen geçerli olduğunu söylediler ve bir de ekstra %5 indirim daha yaptılar. Ben de onları bu indirimlerin gazıyla ihya ettim tabii:)




Guerlain renkli nemlendiriciyi yasak öncesi almıştım zaten. Brunette rengi yaz için çok iyi gelmişti ama tenim açıldıkça blondes rengini almak şart olmuştu. Four season bronz pudrayı ise çıktığı günden beri istiyordum. Onun da blondes rengini aldım. Parure Gold pudra ise Türkiye'de hatta Strawberry'de bile çok pahalı olduğu için yanaşmadığım ama bu sefer de almazsam çok pişman olacağımı bildiğim bir üründü. Özellikle her gün fondoten kullanmayan biri için oldukça pratik, kullanışlı bir compact. 3 numarasını aldım onun da.
H2O yavaş yavaş keşfetmeye başladığım, kullandığım bir iki üründen sonra tüm günlük cilt bakımı ürünlerimi almak istediğim bir markaydı. Sea Results serisinin hem gece hem gündüz kullanılan bakım kremi, göz kremi ile Marine serisinin nem maskesi ve peelingini aldım. Şu an NARS'ın cilt bakım ürünlerini kullandığım için henüz kullanmaya başlamadım ama iyi olacağına dair önceden kullandığım göz jeli, iki fazlı göz makyajı temizleme losyonu ve yoğun nem veren losyonunu kullandıktan sonra hiç şüphem yok.
By Terry aydınlatıcı ise 6,5 ml olup 2,5 ml'lik muadillerine göre miktar bakımından fark attığı için aldığım bir aydınlatıcı. Kaliteli bir marka olduğu için sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Fırçası Dior, YSL ve Estee'ye göre çok farklı. Şu an YSL ve Estee'yi kullandığım için açıp bayatlatmak istemedim. Kullandığımda yorumlarım. Renk skalası çok sınırlı olduğu için Porcelain rengini seçtim. Nasılsa kışın çok beyazlıyorum ve aydınlatacağım yerler için daha açık bir renk seçmek mantıklı geldi.


Dior maskara bazı ve G.Armani Maestro maskara ise kullandığım ve tekrar tekrar alacağım ürünlerden. Maestro maskara özellikle Lancome Fatale sevip kendisi piyasadan kaldırıldığında zilyon tane rimel deneyip kısa, cılız kirpiklerine çare bulamayan fatale severler için en iyi alternatif. Benden söylemesi!!!

NARS sheer glow fiji fondoten ve nico pudra ise sephoradan. Fiji'i yanlış seçmişim ama:( Santa Fe almam lazımmış. Bunu elden çıkarıp burdan alırım artık. Nico ise her NARS alışverişimde yedeklediğim yegane aydınlatıcımmm. Bu dördüncü kutu. Hemen kullanmaya başadım bile. Allık sürdüysem Nico kullanmadan yapamıyorum o kadar alışmışım. fotodakilerin dışında eşim için Burberry Brit, Marc Jacobs ve Michael Kors parfüm siparişi vermiştim. Bağlılık indirimi, ürün sayısına göre verilen indirim ve ekstra %5 indirimle bin küsür liralık alışveriş 800 tl civarı tuttu. Şaka gibi...Sadece Guerlain Parure Gold pudranın burda 180 civarı bir şey olması lazım.

Bu alışveriş ile pek çok eksiğimi giderdim çok şükür:) Harvey'de devam eden %30 NARS indiriminden de ayırttığım ürünlerimi aldıktan sonra bir sonraki yaza kadar çok zaruri olmadıkça kozmetik alışverişi yapmam artık.

6 yorum:

j.d. dedi ki...

Ama ama ama yapılmaz ki böyle..Biz napalım, nası alalım şimdi caanım çilekten..
Hepsinin güle güle kullan canım ;)

Unknown dedi ki...

ya hepsi de cok güzel güle güle kullan h2o dan eminim memnun kalcaksın
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

Glam dedi ki...

banane, banane, kıskandım :))

sevda s. dedi ki...

Çok güzeller, güle güle kullan :)

Adsız dedi ki...

Nico yu nasil kullaniyorsun?
allik uzerine mi yoksa aydinlatmak icin elmacik
kemigine mi?
Cok acik tenliyim bana uymaz rengi sanirim,anlamsiz
olur di mi:)

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim sevgili dostlarım. daha güzelleri sizlerin olsun inşallah:)
sevgili adsız aydınlatrıcı olarak bazen de tyüm yüzüme pudra gibi kullanıyorum. ipek gibi yumuşacık yapıyor. bazen de koyu renk allıkları yumuşatmak için kullanıyorum hatta bazen tüm göz kapağıma sürüp renk farklılıklarını gideriyorum. Nico multiple bir ürün anlayacağın:)