14 Şubat 2012 Salı

Tembel İşi



IFW 2012'de Gamza Saraçoğlu, Karma 1( Nihan Peker-Beste Gürel-Tube Benian), Simay Bülbül ve Özlem Kaya defilelerini izledim ya da izemeye çalıştım diyelim. Özellikle 2. gün asıl amacım olan defileleri izlemek yerine öyle absürd manzaralara ve diyaloglara şahit oldum ki içimden tek tek büyük emeklerle hazırlanan birbirinden güzel koleksiyonalrı yazmak, yorumlamak bile gelmedi:(

Zaten sevgili Markafoni, Markafoni Blog'da çok iyi iş çıkarttı bence. IFW boyunca en güzel ve en detaylı kareleri canlı canlı orada görmek mümkündü. Eğer gerçekten koleksiyon konuşacaksak IFW'nin en başarılı koleksiyonları bana göre Gamze Saraçoğlu, Tuvanam ve Markafoni Blog sayesinde her detayını inceleyebildiğim Stüdyo Kaprol'du.

IFW hakkında olumlu olumsuz en gerçekçi yorumlar da Sevgili Alışveriş Cini ve Pinkfreud'un yazılarında. Bu kadar bol malzeme varken, işlerin yoğunluğundan kendimi kasıp bir daha bir daha yazmak istemedim. Affınıza sığınarak kaçıyorum:) Herkese Sevgilerrrr

Hiç yorum yok: