20 Mayıs 2009 Çarşamba

Gözlere Şenlik Ayşe Taçları

Ben ve şirketteki bayanlar Ayşe'nin taçlarının müdavimi olduk çıktık. Ben daha önce burada Ayşe'den aldığım taçlarımı göstermiştim. Sonra kafamda tasarladığım bir modeli ona anlattım ve o da sağolsun beni kırmadı ve ortaya süper bir taç çıktı:)
Tabii ben kendi tacımla uğraşırken önceki taçlarımı görüp ayılan bayılan diğer kızlarımız da kendilerine şirin mi şirin 4 tane taç ısmarladı:)











Bu güzellikler dün itibariyle elimize ulaştı. Ayşe'ye buradan emekleri için teşekkür ediyorum çok uğraştı ve ilgilendi sağolsun:) departmanca çiçek kızlar gibi dolaşıyoruz bugün:)

3 yorum:

Glam dedi ki...

çoooook güzellerrr... hepiniz güle güle kullanın :) Ayşe'nin de ellerine sağlık :)

Ayshecan dedi ki...

canııım çok teşekkür ederim beğenmenize çook sevindim...umarım hayalindeki gibi bir taç çıkmıştır ortaya...arkadaşların ve sen mutlu günlerde kullanın...sevgimle...

C-belll dedi ki...

Teşekkür ederim Glamcim. Ayşecim tam da hayal ettiğim gibi oldu. Tatilde ve hafta sonlarında takacağım bu tacımı. Pazar günleri bu taç ile beni görenler çabudcak tanır artık:)