9 Mayıs 2009 Cumartesi

Son Harvey Nichols Ziyareti

Harvey Nichols'Deki %50 indirimi için bu sabat 11:30'da son ziyaretimi yapmış bulunmaktayım:)
Tabii ki yine NARS ganimetlerimi paylaşacağım ama gide gele Laura Mercier markasına da ısınmaya başladım.



Sanırım iki üç garip rengin dışında duoların çoğundan artık bende var. Bu stoklamada %30 ve %50 oranındaki indirimlerin payı çookkkk büyük:) Keşke hep bu fiyatlarda olsalar da onlar sürümden kazansa ( bu da türkiye'ye has bir tabir herhalde:P ) biz de istediğimiz şekilde alıp alıp kullansak oy oy oy...
Neyse efenim resimden gördüğünüz üzere bu cilt bakımı ürünlerine feci takmış durumdayken almadığım tekn ürünü de alıp NARS serimi tamamlamış bulunuyorum. Kendileri "Essential Vitamin Serum" olarak geçiyor. Sabah akşam nemlendirici altına takviye olarak kullanılıyor. Yalnız yazın üstüne koruma faktörlü krem kullanmadan sürmemek lazım malum vitamin katkılı ürünler güneşle temasta kalıcı cilt lekelenmelerine sebep olabiliyor benden söylemesi.Fiyatı ise 165'ten 82'ye geliyor. Diğeri ise göz makyajı temizleyicisidir ki en az Bifacil kadar mutlu ediyor beni %50 indirimde fiyatı 27 tl'ye düşüyor.



Blade Runner'ı standın başına her gittiğimde alıp bırakıyorum. Zira renkleri çok koyu geliyordu ancak ışıltıları ve tonları o kadar güzel ki bu sefer zon ziyaretim olması sebebi ile ( umarım öyle olur yarebbim durdur artıkın beniiiii) aldım gitti.



Violetta;'yı ise tahmin edeceğiniz üzere sadece sağ tarafı için aldım. Ben ööle sıfır ışıltılı, mat pastel renkleri sevmiyorum göz makyajında. Violetta'nın sağ tarafındaki renk çok değişik ve ışıl ışıl bir lila. Keşke teklisi olsa da onu alsaydım ama sol tarafı da baz gibi kullanırım artık.



Bu tekli bitter çikolata kıvamındaki şirin şeyi aslında yok diye biliyordum va almamıştım. Meğerse standta tester'ı olmasa da çekmecelerde ürün olabiliyormuş siz mutlaka istediğiniz ürünleri liste yapın ve standta yoksa bile ürünü sorun soruşturun bende olduğunu gibi bulma şansınız çoook yüksek:) FEz altın ışıltılı acı kahve tonlarında. Kahve makyaj sevenler kaçırmasın çünkü seveni bi hayli fazla.



Hep söylüyorum yine söylüyorum makyajda ışıltı olacak karrrrdişim: Ancak bir kaç markada da denediğim garip yapılı lip satin glooslarından hiç denememiştim. Zaten aramayın çünkü unitim'e iade etmişler. Bir tek geçen sene ona çıkarılan duo glossların üç rengi mevcut. Bende yaz gelmesi sebebiyle bronz tonlardaki Stolen kisses/pampa ikilisini aldım. Pampa Fez far ile süper uyumlu oldu. Bir de bronz pudra ile yüzümü renklendirince tadından yenmez hale gelecek makyajım die düşünüyorum:)



Laura Mercier'in bu shimmer blocları harika. Sanırım 5 çeşit renk alternatifi var. Ben gloden mosaic ile peach ayırttırmıştım ama bron ürünüm fazlaca biriktiğinden peach aldım. Renk uyumları,ışıltıları harika. Hem far, hem aydınlatıcı hem de allık olarak kullanılabiliyor. Bronzunu isteyen bugün alabilir çünkü sadece benim bıraktığım bir adet var ellerinde.



Bu da daisy anahtarlığım:) kokulu şirin şeyi hediye verdiler beni çoook mutlu ettiler:)
Son zamanlarda yine sadece alışveriş ve kozmetik postu yazmaya başladım. allah beni ıslah etsin ne diyim. :S

Not: Kahve-altın-bakır far sevenler Surabaya ve Isolde duo'lara mutlaka baksınlar. Bir de pudra isteyenler için hala pudraların hem ışıltılı hem de mat olanlarının hemen hemen her renginden mevcut. Fondotenlere yaklaşmayın zira renkleri Asya kökenli insanlar için yapılmış gibi renkleri sarı bazlı ve koyu genellikle. Sadece Barcelona rengi güzel o da beyaz tenliler için ideal. Krem allıklardan Geile de nuit artık gelmeyecekmiş seveni,merak edeni varsa kaçırmasın. Sabrina ellerinde artık yok. Ama renksiz bakım stick'i hala var. Likit eyelinerlardan ise koyu kahve, kırmızı ve altın sarısı var ama Laura Mercier'de süper lacivert-yeşil ve mürdüm gördüm onlara bakabilirsinz haberiniz ola!

9 yorum:

caramel macchiato dedi ki...

sana sadece YALANINI YİYİM demek istiyorum cbellim :))) dayanamayıp gideceksin o harvey nicholsa, ben biliyom seni eheueheueh...

ama super seyler yaa, gule gule kullan canım..fezi bulmana nasıl sevındım anlatamam! o vıtamın serumu ben de almıstım ama henuz acmamıstım, ıyı gelecek mi acaba ?

goz makyajı temızleyıcısını şansa almıştım, sen begenıyorsan ıcım rahat :)

ebvatathemua dedi ki...

Cbellcim güzel günlerde kullan canım,Kanyon bana uzak ya işime geliyor bu hehehüüü:))

Unknown dedi ki...

dur artıııkk :) narsist! sen aldıkca aynı renkleri bende gidip gidip alıyorum :)
benim son Nars alısverisimi herhalde yarın basına sunacagımm kikiki :)

tuguna dedi ki...

Ay cok güzeler, iyi günlerde kullan ama cbellcim hani hiç göstermiyorsun makyaj fotolarını. Bekliyorum valla:)

C-belll dedi ki...

ayy canlarım çok teşekkür ederim. ya ben de pek inanmıyorumn son alışverişim olacağına ama artık standın başına gidip içimde kalacak ne varsa alıp dönüyorum. Bitsin artık bu indirimmmmmm:)
bu arada faith die bir far daha almıştım ama o çantada kalmış. minik ya faturayı incelerken farkettim aldığımı :) Fez harika cidden ışıl ışıl harikaaaaaa
caramelcim vitamin serumu ben de hemen açmayacağım ama yorumlar fena diil. göz makyajı temizleyicisini sevdim ben içerik itibariyle cildime iyi de geliyor diyebilirim.

caramel macchiato dedi ki...

ya dun ılk defa kullanmaya basladım balancıng temızleyıcıyı...o nasıl guzel bırseydır ya!!! bayıldım...

C-belll dedi ki...

di mi caramelcim ya ben çok sevdim bu köpüğü. her akşam foşur foşur yıkıyorum cildim resmen gıcırdıyor:)

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden guzel, hayirli ugurlu olsun tatlim.guzelligine guzellik katsin:))

C-belll dedi ki...

CANIM PRADACIM TEŞEKKÜR EDERİM:)