21 Temmuz 2009 Salı

Piknik Hadisesi

Bu pazar günü gözlerimi açar açmaz dışarıda ağaçların altında kahvaltı yapmak istedi canım. Hemen Cüneyt'i uyandırdım, organizasyonu yaptım. Kahvaltılıkları hazırlayıp, simiylerimizi ve gazetelerimizi alıp Cüneyt'in erkek kardeşi Burak'la Yıldız Parkı'na gittik.
Yıldız parkı cumartesi-Pazar günleri feci kalabalık ve yer bulmak çok zor. Otopark problemi, masa problemi derken tam 1 saat koca parkın içini 2 jkere turladıktan sonra zar zor bir masa bulup oturduk. Onca etrsliğin moralimizi bozmsına izin vermedik ve keyifle kahvaltımızı yaptık:)
Ağaçlarda sincap görmek büyük bir olay benim için, bu pazar da şansıma o kadar yakın ve net gördüm ki doğal ortamındaki sincabı hemen fotoğrafladım








Ne garip değil mi? Hayvanları hayvanat bahçelerinde görmeye o kadar alışmışız ki onları doğal ortamlarında gördüğümüzde çığlıklar atıp hemen o anı kaçırmamaya çalışıyoruz. Biz çocuklarımıza ne bırakacağız çok merak ediyorum...Acaba onlar insanlar ve evlerinde alıp besleyebilecekleri kediler ve köpekler dışında diğer canlıları nerede görecekler ve tanıyacaklar? Doğal ortam diye bir şey kalacak mı bu şehirde yoksa bu sınırlı güzelliklerin son şahitleri bizler mi olacağız???

8 yorum:

tuguna dedi ki...

Cok guzel bi gun olmus anlasilan:) Son yazdiklarin cok dogru, burda kanallarin kenarlarinda ordekler yasiyor, bizim arka bahce sincap dolu ve hic kimse hayvanlara zarar vermiyor. Turkiye'de olsa o ordekleri saniyede avlarlardi eminim. Cok uzuluyorum bu tarz seylere.

C-belll dedi ki...

çok doğru söylüyorsun tugunacım. doğadan o kadar uzak yaşıyoruz ki ördekler, sincaplar bize çok değişik ve ilginç geliyor.bende çok üzülüyorum dağaya karşı bu kadar yabancılaşmaya

Pembe Tatlar dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişiniz canım...
Rsimlerde çok güzel...

Stil Direktoru dedi ki...

Çok doğru demişsin Siboş :( Umarım kalır,şu zibidiye bak nasıl da oynuyor ama :)

C-belll dedi ki...

valla böyle kaçamaklar ara sıra iyi geliyor. bu hafta için de hain planlarım var ama cüneyt'i erlkenden uyandırmaya tırsıyorum:)

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

C-bell
iadei ziyarete geldim :) yanlız yanlış anlama nolur bişey söyliyeceğim, fon çok güzel çiçekli ama üstünde yazıların çok zor okunuyorrr :(

Mr_TD dedi ki...

Sincaplari görünce aklima Viyana´da Schönbrunn sarayinin parkinda dolasanlar geldi. Ordan oraya ziplayip dolasirlar, yere inince de söyle saga sola bir bakinip ondan sonra hemen kaybolurlar. Aman dikkar isirir diyorlar hep park görevlileri :), yiyecek verirken cok kaptirmayini kendinizi, neyse simdilik bir vukuatimiz olmadi. Biz de uzaktan severiz canim ne olacak.

C-belll dedi ki...

Sevgili Keddy hoşgeldin:)
aslında çiçeklerin üstünde toz pembe düz bir tema var ancak bazen sayfa yüklenirken sorun oluyor sanırım bunu düzeltmem gerek:)yanlış anlamaktan ziyade teşekkür ederim uyardığın için:)
sevgili Mr. Turkish Delight, sincaplar gerçekten çok hızlı hareket ediyorlar ve kaçıyorlar. fotoğrafları yakalamak çok zor oldu