15 Eylül 2009 Salı

Pretty Cool

Bu markayı sadece YKM'lerde gördüm ben. Takı yapan biri olarak kullandıkları boncuk ve materyalleri çok beğeniyorum ve fiyatları bir çok şişirme markaya göre çok çok daha uygun.
Pretty Cool'dan bugün çok şirin uzun bir kolye ile leopar desenli yine taşlı! bir toka aldım.

Aslında Bugün "Ayın Yarısı Etiketin Yarısı" kampanyası için gittim ama maalesef bayram üstü olduğu için açıkgözlü mağaza yetkilileri bir kaç parfüm ve zıttırık kozmetik ürününün dışında doğru dürüst indirim yapmamışlar!
Maybelline gloss ve lipsticklerinin ambalajlarını değiştirmişti. Yeni gloss serisinden iki renk aldım. Tanıtım fiyatları 9.90 TL. Resimde ışıltılı somon olan Bubble Gum, Koyu pembe olan ise Cherry Twirl renkleri. Bunların tadı da değişmiş sanırım. Önceki seri daha meyveli gibi geldi bana. Ya da oruçtan ağzımın tadı da bozuldu daha sonra yeniden dener yorumlarım.

Hiç yorum yok: