15 Eylül 2009 Salı

Şu An Ne Kullanıyorum ???

Bakıyorum herkes yapmış bir ben kalmışım. Ben de yapayım da bitsin bu iş di mi:)

Şampuan: Bioblas normal saçlar için (Gerçi ne yaptıysam durduramadım şu lanet saç dökülmesini)

Saç kremi: Kullanmıyorum

Şekillendirici ürünler: Kerastase Serum Nutrisculpt

Duş jeli: Body Shop Çilekli ve Palmolive Spa

Vücut nemlendiricisi: Shiseido Advanced Essential ve Body Shop Çilekli Body Butter

Deodorant: Fa white tee deodorant

Fake Tan: Kullanmıyorum. Bronz olmak istiyorsam doğru solaryuma...

Yüz temizleme: Bobbi Brown Extra Balm Rinse ve Chriatian Dior Magique Demaquillant for Face and Eyes, NARS Balance Foam.

Peeling: Chriastian Dior Grains de Magie Exfoliating Face Scrub

Makyaj bazı: Kullanmıyorum ama arada sırada Guerlain'ın içinde altın tozu olan bir bazı var onun sample boyunu kullanıyorum ve 1 senedir bitiremedim!

Fondöten fırçası: Mac 188

Concealer: Bobbi Brown Creamy Cocealer Kit

Pudra: Nars St. Tropes Foundation Powder, Clinique Almost Powder Spf 15

Allık: NARS Luster ve NARS Orgasm ile MAC Tippy

Bronzer: NARS Laguna, Chanel Irrelle Soleil Sierra rengi

Aydınlatıcı: NARS Coppacabana ve Mustique

Göz makyajı bazı: Laura Mercier Eye Base ve Guerlain Ombre Eclat Eye Primer

Far: NARS farlarının hemen hemen hepsi

Eyeliner: MAC Fluidline Blacktrack, Sweet Sage,
Bobbi Brown Ivy Shimmer Ink, Sapphire Shimmer, Chocolate Shimmer

Kirpik kıvırıcı: Kullanmıyorum...

Mascara: Evde zilyon tane açılmamış rimel var ama ben sadece ve sadece Lancome Fatale kullanıyorum. Bu rimeli ilk aldığımda bir köşeye fırlatmıştım yüzüm gözüm boya oldu diye. Ama o o kadar marifetliymiş ki adam akıllı sürünce incecik, seyrek kirpiklerimi inanımaz uzun ve dolgun yaptı. Benim ezberimi bozarak gözbebeğim olan Lancome Virtuoze'ün tahtına oturmayı başardı.

Lipstick: NARS Mitzi, MAC Love Lorn

Lipgloss: NARS Chihuahua, Mac Babysparks ve Smile Dazzleglass

Oje: NARS Rebel Yell ve Schiap

4 yorum:

caramel macchiato dedi ki...

oooo beybiii nutrisculpt ile ilgili bilgi istiyorummmm :)))

C-belll dedi ki...

Canım Nutrisculpt'ı kardeşim getirdi bana biliyorsun kuaför o. bu ürünü tüm müşterilerine öneriyor çünkü fönöncesi saça bakım yapıp koruyor ve yıpranmasını engelliyor. ben fön çektirmesem de nemli saçıma hatta kuruyken bile uygulayıp bırakıyorum. çok güzel parlaklık veriyor. kesimlikle tavsiye ederim...

Adsız dedi ki...

ben nutri sculpt serum kullanıyorum..ömrümün sonuna kadar da kullanıcam:) saç uçlarındaki kırıkların aralarını dolduruyor böylece saç daha sağlıklı daha parlak ne bilyim daha hoş görünüyor..kesinlikle diğer markaların serumlarıyla karıştırmayın ve karşılaştırmayın..organix toni&guy john frieda.. çok aradım taradım bu kadar para wermemek için ama e-eh onunla tanıştım artık hep onun kadar güzeli olsun istiyorum..ayrıca ağırlık da yapmıyor yağlanma da..şiddetle tavsiye ederim..30 ml si 8o küsur tl-dir(strawberyde ise tabi ki daha uygun bulabilirsin)..aldırmayın bir iki bilemedin 3 4 damla sürüyorsun..en aşaa 3 4 ay biçerim ve değer buna derim ben..buket

C-belll dedi ki...

Buketciğim ben de aynı şeyleri düşünüyorum bu ürün hakkında. verdiğin her kuruşu hak eden bir ürün olduığu için şiddetle tavsiye ediyorum.