9 Nisan 2010 Cuma

NARS Holiday 2009

Koca kışı bitirdik bahar havaları eteklerimizi uçuşturadursun ben çooookkk geç kalmış bir post hazırlayayım dedim:)
NARS 2009 Holiday koleksiyonu malum Türkiye'ye geldiğinde yurt dışında spring koleksiyonu çıkmıştı. Koleksiyonun görsellerini görür görmez Eurydice ve Brousse ikili farlar rüyalarıma girmişti. Kissandmakeup'dan sipariş verirken Love Joy allığı ve Montenegro Krem allığı da sipariş verdim.







Eurydice'ı çok çok isteyerek aldım ama pembe tarafı maalesef istediğim gibi renk vermiyor:( fotoya aldanmayın mor-koyu yeşil gibi çıkmış renkleri ama pembe tarafı sürüldüğünde kahveye dönük mürdüm bir renk çıkıyor ya NARS olduğu için ben yine de çoook sevdim. Zaten sağ taraftaki bol ışıltılı füme rengine diyecek tek kelime yok:)

Brousse ise Fall 2009 koleksiyonunda çıkan Brumes'i almadığım için kesinlikle alınası bir renkti ve aldığımda da hiç pişman olmadım. Yumuşacık, harika smokey makjaylar çıkıyor bu ikili ile.






Love Joy benim hep aklımda olan ama Türkiye'deki indirim döneminde bir türlü yakalayamadığım bir renkti. Bronz makyajla süper uyum sağlayan joker bir allık. Kalitesi ve renk vermesi açısından ne söylesem azdır...İyi ki varsın NARS:)
Montenegro krem allık ise Aralık-Ocak döneminde aklıma düşen bordo-mürdüm makyaj takıntısı sıralarında alındı ama benim cilt tonuma göre rengi bi hayli yoğun ve kullanırken çok dikkatli olmak gerekiyor. Bu tonların bana yakışmadığını bile bile almak da benim bir arızam olsa gerek:) Tüm NARS krem allıklar gibi kremsi ancak sürüldükten sonra pudramsı bir kıvama geliyor oldukça da kalıcı. Ben Coppacabana multiple ile hafif uyguluyorum ve sonuçtan oldukça memnunum ancak Cactus Flower gibi sık sık kullandığım bir renk değil.
Ben Fall 2009, Holiday 2009 derken Spring 2010 çıktı da pek çok blogger tarafından ele alındı bile:( Eh bu aralar bebek yüzünden uzak kalsam da bir NARS manyağı olarak geriden geriden de gelsem hiç bir koleksiyonu kaçırmaya niyetim yok :)
Spring koleksiyonuna ait bir kaç ürün aldım ve beklemekteyim. gelir gelmez demeyeyim ama onları da bir ara paylaşırım artık:)

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

1 tonlara bittim

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Montenegro düşündüğümden de koyuymuş canım...