5 Nisan 2011 Salı

Womanity


Thierry Mugler tarafından 2010 yılında piyasaya sürülen konunu içeriğinde incir ve havyar kullanıldığını öğrendiğimde çok merak etmiştim. Dubai'ye giden bir arkadaşıma sipariş verdim ve elime alıp ilk kokladığımda parfüm konusunda hakikatten iyi bir burna sahip olmama rağmen çok garipsemiştim.

Kokuyu ön yargıyla sıkıp bekledim. Biraz zaman geçince üzerimdeki koku muhteşem farklı ve seçkin bir hal aldı. Saatler sonra ben hissetmesem bile inanılmaz kalıcı ve çevrede hissedilebilir bir koku olduğunu söyleyebilirim. Akşam gömleğimi çıkarıp kokladığımda ilk hissettiğim şey; yaz akşamları deniz kenarındayken duyduğumuz denizin keskin ve taze kokusu oldu. Kullanmaya başladığımdan beri istisnasız her seferinde biri gelip parfümümü soruyor. Oryantal kokular seven ve kullanan biri olarak bu içerik benim için çok farklı ama pek çok iddalı tatlı kokuya göre bu içeriğe sahip bir kokunun beyaz tenime çok çok uyduğunu söyleyebilirim.


Piyasaya oldukça iddalı giren bu kokunun ayrıca yine iddialı bir web sitesi mevcut.

30-50 ve 80 ml EDP ve vücut ürünleriyle beraber sunulan bu parfümü değişik, bahar tazeliği kadar fresh ve kaliteli koku arayanlara kesinlikle tavsiye ederim. Unutmayın; ilk kokladığınızda "Bu nedir???" diyebilirsiniz...Mutlaka sıkın ve bekleyin 10-15 dakika sonra tekrar koklayın. Ne demek istediğimi anlayacaksınız:)

3 yorum:

Glam dedi ki...

ya ben deli gibi parfüm ararken forum zamanlarından senin bir parfüm gurusu olduğunu nasıl unuturummmm :) ben bu parfümü hemen denerim ozaman. bahar için başka neler önerebilirsin tatlım?

C-belll dedi ki...

teşekkür ederim glamcim. Womanity gerçekten farklı ve iddialı bir koku. ya seveceksin ya da nefret edeceksin:) onun yanında son gözdelerim guerlain insolence ve marc jacobs klasik. ikisi de inanılmaz kalıcı ve afrkedilen kokular. yakında onlarla da ilgili bir post hazırlayacağım. sevgiler

Glam dedi ki...

Sibelcim gittim kokladım,amanın ne 15 dakikası bildiğin yarım saat,45 dk midem bulandı ama sonrasında gelen o koku yok mu gerçekten tarifsiz, çok farklı.Biraz daha geçtikten sonra da Alien'a benzettim,ama o nefretle kokladığım zaman bittikten sonraki orta nota mükemmeldi.Kesinlikle çok sevdim.Bu hafta çilekten parfüm siparişi vereceğiz nişanlımla,kesin alacağım:)
Marc Jacobs çok severim ama tam benlik değil sanki,alacak kadar kıymetli gelmiyor ama başkalarında falan çok hoşuma gidiyor.
insolence'ı da ilk defa yine sen yazdıktan sonra kokladım, o da çok şekerli geldi,pamuk şeker gibi :)
teşekkür ederim canım. parfüm yazılarını aksatma ama, mutlaka favori parfümlerinden bahseden bir yazı hazırlamalısınnnn :)
öptüüüm:)