14 Nisan 2011 Perşembe

Son Strawberry Alışverişim

Uzun zaman sonra Strawberry'den ilk alışverişimi yaptım.



Öncelikle ihtiyacım olan şey burada bahsettiğim MAC mineral fondoten gibi compact bir ürün arıyordum. Yüksek ihtimalle yine MAC alacakken Dior Nude serisinin Gel Compactının methini birçok blog ve forumda okuyunca denemek istedim.


Ürün gerçekten çok hafif ve vaad ettiği o glowy efekti veriyyor. Ancak renkli nemlendiriciden öte bir ürün değil. Kapatıcılık arıyorsanız kesinlikle yok. Zaten benim öyle bir beklentim yoktu ama burnumun üstündeki çilleri bir kapatmadı:) Nemlendirme özelliği gerçekten var. Kurutmuyor ve cildi yormuyor.
Bu compact da ne kadar su içerse ve doğal içerikli olsa da MAC kadar emin olamadığım için baz almaya karar verdim ve pek çok seçenek arasından Laura Mercier'in nemlendirici özellikte olan bazını aldım.


Her ne kadar Makyaj bazı tecrübem olmasa da Laura Mercier'in bu bazının benim beklentilerimi karşılamadığını özellikle belirtmeliyim. Bir kere Dior'un compactı her ne kadar pudra fondoten olsa da gün içinde T bölgesinde parlama ve yağlanma yapıyor. Bazın birincil işlevi parlamayı önlemek ve yağ dengesini sağlamak olsa da bu baz bu işlevi kesinlikle görmüyor. Açıkçası ne işe yaradığını da anlamış değilim. Bir de pürüzsüz cildimi pütür pütür yapması cabası...Kısacası Baz alacaksanız bunu kesinlikle önermiyorummmmm Nokta.



Bir diğer alışverişim kirpiz bazı. Dior'un bu bazının aynı zamanda kirpikleri güçlendiren ve zamanla düzgün kullanıma bağlı olarak uzatan bir serum içerdiğini okumuştum. Yine MAC'in kirpik bazını kullanmama ve pek çok yönden memnun olmama rağmen ufak bir değişiklik yapıp bu ürünü tercih ettim. İyi ki tercih etmişim. Bir kere fırçası her ne kadar fotoğraflamayı unutmuş olsam da süper. Tam benim sevdiğim gibi kılsız plastik olan fırçalardan ve serumun yapısı oldukça yoğun. İlk sürüşte tüm bazlar gibi bembeya olsa da kurumaya yakın rimeli uyguladığınızda oldukça dolgun ve dramatik kirpiklere kavuşuyorsunuz. MAC ve Shiseido'nun kirpik bazlarını kullanan biri olarak bu ürünün her ikisine de on basacağını söyleyebilirim.



MAC'in Select Sheer Finish Powder'ını ne yalan söyliyim tamamen deneme amaçlı aldım. Ben uzun süredir Guerlain'ın Top Pudrası, Kelebekli Pudrası ve Ponpon pudrasını dönüşümlü olarak kullanıyordum. bir de Sisley'in hafif ışıltılı sıkıştırılmış finished pudrası var ki bitmesin diye gıdımgıdım kullanıyorum:) Toz pudra kullanma özürlü olmama rağmen bir tane elimin altında olsun dediğim için sipariş verdim. Henüz kullanmadım ama kullananı ve memnun kalanı çok. Sıvı fontoden kullandığımda fondoteni sabitlemek ve yağ dengesini sağlamak için kullanacağım. Bendeki NC15 rengi ve normalde NW20 olmama rağmen rengi gayet iyi oturdu.


Son siparişim ise Laura Mercier'in kaş wax'ı. Evet ben de bir kaş takıtılısıyım kabul ediyorum. Kaşlarımla oynama ve şekil verme konusunda feci derecede takıntılıyım. Bu nedenle aklınıza gelebilecek her türlü kaş ürününü denedim. En son sisley'in burada bahsettiğim kaş kalemlerinin en açığı ile kaşımı doldurduktan sonra Givechy'nin bu kalemi le şekillendiriyordum ancak uğruna ölüp bittiğim kalemim ve yedeği bitince Türkiye'der pek çok yerde sormama rağmen bulamayınce ben de alternatiflerine bakmaya başladım. Önce Smashbox'ın bu bu ürünü aldım ama kullanımı oldukça zor bir üründü. LM'nin ürünü ise renkli wax. Yani tek işlemde kaşınızı hem şekillendiriyor hem de renklendiriyorsunuz. Yapısı oldukça sert. Fırça darbesiyle kesinlikle aşınmıyor. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ederim. Bendeki en çık rengi. Şişesi küçücük olsa da MAC'in paint pot'ları gibi sert ve aşınmayan yapısı yüzünden kullan kullan bitmez cinsten bir ürün olduğuınu kesinlikle söyleyebilirim.

4 yorum:

çokoprenses dedi ki...

güle güle kullan.linkini verdiğin mac fondoteni almak istiyorum en kısa zamanda:)

C-belll dedi ki...

kesinlikle çok memnun kalırsın çokoprenses:)

Adsız dedi ki...

güle güle kullan canım..

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim eremmeltemcim:)