11 Ağustos 2011 Perşembe

İndirimlr.Com

Her gün bilgisayarımı açtığımnda ilk yaptığım iş mail box'ımı kontrol etmektir. Son zamanlarda çeşitli fırsat kulüplerinden ve özel alışveriş sitelerinden o kadar yoğun mail geliyor ki bazen hiç birine bakmadan patır patır silip geçiyorum.
Geçen hafta İndirimlr.com adlı site için cici bir bayan iletişime geçti benimle. Sitenin duyurulması için bloğumun faydalı olacağını ve yardım edip edemeyeceğimi sordu. Ben de sitesini inceleyip tavsiye edebileceğim şekilde bulursam seve seve yardım edeceğimi belirttim kendisine.
Dün nihayet yoğun tempodan kafamı kaldırıp, aslında bir de dostlarla yiyebileceğimiz güzel bir iftar fırsatı var mı yok mu bakmak için İndirimlr.com'a bakabildim. Fırsat kulüplerini , indirimleri vs. yakından takipe edip, kendi zevkine uygun olanları yakalamaya çalışan biri olarak İndirimlr.com'u incelediğimde hemen hemen tüm fırsat kulüplerini ve pek çok özel alışveriş sitesini bir arada görünce sevindim. Artık tek bir link ile ilgilendiğim her adresi bir arada bulabilmek büyük kolaylık çünkü. Bu nedenle sevgili Yasemin Hanım'ın benden rica ettiği yardımı seve seve yapıyor ve zamanı verimli kullanırken eğlence, yemek, sosyal aktivite, sağlık, spor, giyim gibi pekkk çok konuda fırsatları kaçırmamak için İndirimlr.com'u gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum arkadaşlar.


Hiç yorum yok: