2 Ağustos 2011 Salı

Teşekkürler INGLOT


INGLOT son zamanlarda çeşitli markalarda gördüğümüz, gözlerimizin artık farklı görüntüsüne aşina olduğu çatlayan ojelerden çıkarmış ve biz bloggerlara denememiz için birer adet yollamış.
Bana gelen Lacivert-Neon Pembe ikilisini hemen denedim ve daha önce hiç çatlayan oje denememiş olmama rağmen çıkan sonuç benim gibi klasik renklerden vazgeçmeyenler için bile oldukça tatmin ediciydi, değişikti. Günlük hayatta böyle çılgın görünümleri iş için kullanamasam da Lacivert yerine beyaz sürüp üzerine neoın pembe uyguladığımda (biraz kalın uygulamışım çatlamak bilmedi:))çıkan sonuç çok çok daha hoşuma gitti.( (manikürü gelmiş ırnakları görmeyin, ojelere odaklanın please:)




INGLOT'un ojeleri malum; yapıları, sürümleri ve dayanıklılıkları ile tercih etti,ğim markalardan. Özellikle matlaştırıcı cilası bu yaz coral renkli oje üzerine en çok tercih ettiğim ürün oluyor.
Paketle gelen bir ürün daha var ki bunun için ayrıca teşekkür ediyorum. Oje kurutucu ve parlatıcı olarak geçen ürün oldukça pratik. Üst kısımdaki pompaya bir kere tıklayıp, damlalıktaki üründen her bir tırnağa bir damla damlatmak yeterli oluyor. Benim gibi hem iş hem ev hem çocuğa rağmen bakımlı olmaya çalışan bayanlar için pratik ve işlevsel bir ürün.


Hafta sonu brush cleaner almak için gittiğimde bu yeni serinin diğer renklerini görme fırsatım oldu. Ben mat seriden koyu fuşya rengi bir oje alıp alışkanlıklarımdan yine vazgeçemesemde bu yaz oldukça trendy olan çatlayan ojeleri denemek için bu seriye de bir göz atmanızı öneririm.

2 yorum:

m@ky@jm@ni@ dedi ki...

Beni de gör inglot:):) http://makyajmania.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

çok eğlenceli görünüyor :)