28 Mart 2012 Çarşamba

Cbelll'den Ciciler...

Çooook uzun zamandır kullanmadığım kozmetik ürünlerimi veya kendi yaptığım tasarımlarımı satıp satmadığımı soran mailler alıyordum.

Açıkçası iş-ev-çocuk arasında kendime veya ayrı bir bloğa vakit ayırabilir miyim diye çekiniyordum ama geçenlerde kozmetik ürünlerimi biraz düzenlemek istediğimde bir dünya hiç kullanmadığım ürün olduğunu gördüm.

İşte bu vesileyle şimdilik kozmetiklerimi daha sonra da tasarımlarımı ve kullanmadığım diğer ürünleri satabileceğim bir blog açtım. Cbelll'den Ciciler:)

Zaten İlerde en büyük amacım kendi tasarladığım takı, ev aksesuarı, çanta, kıyafet vs. ürünleri satabileceğim bir site kurmaktı ama vakitsizlik hiç bir şeye izin vermiyor. Şimdilik bu blog sayesinde sizlerden gelen olumlu olumsuz yorumlar ve talepler doğrultusunda tasarımlar yapmayı ve sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Umarım keyif alır, beğenir, mutlulukla kullanırsınız:)

İlgilenenler için tık tık:)

Hiç yorum yok: