12 Mart 2012 Pazartesi

Welch Accessories Çekilişi Sonuçlandı

Eveettttt Welch Accessories'dan bileklik kazanmak için yorum bırakan tüm dostlara sevgilerimi gönderiyorum ve çekiliş sonucunu açıklıyorum...

Tüm yorumları tek tek okudum. Aynı kullanıcı adıyla birden fazla gelen yorumları, adsız yprumları ve bir adet kendi yorumumu sildikten sonra geriye 97 adet yorum kaldı. Random.org vasıtasıyla yaptığım çekiliş sonucu 25 numaralı sevgili Damla Welch bilekliğin sahibi oldu.
Damla'ya katılımı için bir kez daha teşekkür ediyor, bilekliğini mutlu günlerde kullanmasını diliyorum.





Sevgilerrrrr

5 yorum:

Damla dedi ki...

Çok teşekkürler:) Mailinizi aldım, ancak yanıt yazdığımda mail gönderilemedi şeklinde hata veriyor. Başka bir mail adresiniz var mı acaba?

Damla dedi ki...

Blogunuzda üst köşede yazan mail adresine de bilgilerimi ilettim, tekrar teşekkürler :)

C-belll dedi ki...

Güle Güle kullan Damlacım. Bugün kargoya vereceğim bilekliğini. Sevgiler

Damla dedi ki...

Merhaba,

Hediyem bugün ulaştı, çok teşekkürler:) Her iki blogumda da duyurdum:
http://sweepstakelover.blogspot.com/2012/03/39-mail-alert.html
http://sweepstakelover.blogcu.com/kazandiklarim/11989777

Sevgiler,
Damla

Sekerkiz dedi ki...

Biraz gec oldu ama, Damla arkadasimiza iyi gunlerde kullanmasini dilerim :)