17 Eylül 2012 Pazartesi

Bir bu eksikti...

Takı tasarımı, dikiş, yün örme derken son günlerde pek çok blogda sık sık karşıma çıkan kanaviçe ve etamin projelerine dayanamayıp bu işi de öğrenip dibine vurmaya karar verdim. Hiç bir bilgim ve eğitimim olmadığı için Kanaviçe ve İne İplik dergilerini alarak çıktım yola.



Sonra evde hali hazırda olan Nakış Rehberi isimli kitabı karştırdım hafta sonu fırsat buldukça...


Ve tabi blogları inceledim. Harika işler çıkarmışlar gerek bizim hanımlarımız gerekse yabancı bloglar...Haliyle çok heves yaptım tabii. Elimde hiç malzemem olmadığı için ilk iş hazır kitlerden satın almak oldu. Bir de bir iki minik kasnak aldım dergilerde gördüğüm minik projeler için. www.goblen.com her türlü malzemeyi bulabildiğim, telefonla da bıktırma derecesinde sorularıma aynı nazik ve hoşgörü ile yaklaşan müşteri yetkilileri sebebiyle tam puan aldı benden. Şimdi sabırsızlıkla malzemlerimin gelemsini bekliyorum. Sanırım etamin kumaşı doğru başlangıç olacak ya da bana kolay geldi büyük delikleri sebebiyle:) ancak bu işle ciddi ciddi ilgilenen sevgili blog dostlarımdan bana yardımcı olmalarını rica edeceğim. Doğru kumaş, doğru iplik, başlangıç için doğru projelerin seçimi vs... Çok mutlu olurum çok:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba şekerim öğrendikçe daha da zevkle sarılacaksın çok zevklidir başarılar:))

PINKY FASHION dedi ki...

bende annemden heveslenip orta okul yıllıarımda yapmıştım, benimki çok amatörce bir çalıydı fakat yine de çok keyifliydi;))