28 Ekim 2009 Çarşamba

Bir Film Bir Gala...KONAK


Dün akşam gelen bir davetiye üzerine KONAK filminin galasına gittim. Filmde genç bir kast ile çalışılmış. İçlerinde Dünyanın en genç kainat güzeli!? ünvanını taşıyan Almeda Abazi de mevcut. Ancak hatun fi,lmin bir başında bir de sonunda görünüyor. Tabii tanıtım için iyi bir araç o ayrıııııı
30 Ekim günü izleyicisiyle buluşacak olan filmin kısaca konusu şöyle; 6 üniversiteli arkadaş, hocalarının verdiği kültür mirası projeleri ödevi için aynı gruba düşerler. Truva, Göreme, Pamukkale gibi mekanlar arasında hocaları özellikle bu 6 kişilik grubu Safranbolu projesinden sorumlu tutar. Safranbolu'ya gelirken arabaları bozulur, karşılarına yardım edecek biri çıkar ama güven vermeyen biridir. Az konuşur ve bakışları bir tuhaftır. Aksilikler rezervasyonlarının iptal edildiğinin öğrenilmesi ile devam eder ve kalacak yer nerede ise yok gibidir. Buldukları boş bir konağa yerleşirler ya da adeta bu konakta kalmaları için birileri tarafından yönlendirilirler. Baştan her şey güzeldir ama saatler gece yarısına yaklaştıkça sıra dışı şeyler olmaya başlar.
Bana gelince; ben filmi maalesef beğenmedim. Korku filmi olarak lanse edilmesine rağmen 3 genç erkek oyuncunun dışında bayan oyuncuların performansları çok kötüydü. Hal öyle olunca onların rollerini kötü yapmaları yüzünden salonda korku sesi yerine ardı ardına kahkahalar patladı:)))) Ben yine de çok eğlendim. Sizlere tavsiye eder miyim; eğer boş vaktiniz ve yapacak başka bir alternatifiniz yok ise gidin...Ne de olsa Türk sinemasına destek olmak lazım di mi ama:)

Hiç yorum yok: