23 Ekim 2009 Cuma

Bu da Bitti:)

Bu aralar çok yoğunum diyordum ama hafta başında yaşadığım hastalık bana bayağı bir yaradı ve tam bir günde elbisemi bitirebildim. Geçen hafta teğellerini yaptığım elbise umduğumdan daha kolay ve çabuk oldu:)
Ortaya çıkan sonuç beni oldukça tatmin etti bakalım sizler de beğenecek misiniz:)

Elbise saten ama günlük giyim için oldukça uygun bir kumaş. Dikerken hiç zorlanmasam da sürfilesini yaparken makineyi bozdum:) benim burjuva makinem meğerse iplik ayırt ediyormuş. Bir kaç marka dışında iplik kullanmayacak mışım peh peh...

Elbisenin yaka ve kollarında büzgüler var. Ben tüm yakaya büzgü vermektense sadece arka ortaya ve önde sağ ve sol taraflara yaptım.Kollarda da aynı şekilde büzgü var.


Kalıbın orjinalinde kollar kısaydı ben birazcık daha uzun tutup kışın yeleklerle giymek için daha uygun hale getirdim. Bir de boyunu İstanbul sokaklarında giyilebilecek daha normal bir hale getirdim tabii:)


Dikiş biter bitmez elbiseyi giyip makinenin karşısına çıkınca ordan burdan sarkan iplikleri görmemişim. Siz de görmezden gelin bir zahmet, hevesim çok büyüktü çok:)

10 yorum:

Leah dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel olmuş, çok da yakışmış, iyi günlerde kullan, giy Sibel. :)

Duygu dedi ki...

canım çok güzel olmuş,çok yakışmış..güzel günlerde eskit:)

tuguna dedi ki...

Cookk begendim ellerine saglik:)

Laçin Tenel dedi ki...

ellerine sağlık, çok güzel olmuş.Özellikle yaka patı çok başarılı görünüyor.

Bugra dedi ki...

Yahu..

Okuyunca pek bir merak ettim acaba görebilecek miyim diye.. Baktım baktım sarkan bir iplik falan göremedim.. Bildiğin $a$ı bak $a$ır oldu :)

Rica ediyorum, hatta söylemezsen yalvarabilirim :)

Nerede bu iplikler ? :))

ebvatathemua dedi ki...

Eline sağlık canım, gayette güzel olmuş güle güle giy.
Bel kısmına hareket katacak bir aksesuar düşündüm ben bir an.
Ne dersin?

caramel macchiato dedi ki...

geçmiş olsun canimcim... ellerine sağlik ama hakkatten yaramiş hastalik :))

hersheyler dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş
güle güle giy

Stil Direktoru dedi ki...

vay anasını be helal yapmışsın valla

C-belll dedi ki...

çopk teşekkür ederim gerçekten sizlerden de olumlu yorumlar gelince daha bir mutlu mesut oluyorum:)
bu akşam da bir model var kafamda onu biçeceğim inşallah bu hızla bir şeyler çıkartayım diyorum yoksa bir ara verdim mi sonra oturamıyorum masanın başına:)