23 Ekim 2009 Cuma

Sürdüm Sürüştürdüm sonra Güzelleştim:)

Yarebbim, bir maske manyaklığı aldı başını gidiyor bende. Nerde bir tarif duysam evde hemen bir kase kapıp yapıyor, nerde bir maske hakkında iyi bir yorum okusam gidip alıyorum. Bu sefer MAC'in Style Black koleksiyonuna ait olan Volcanic Ash Thermal Mask. Önce Volcanic Ash Exfoliator ile yüzümü peeling işlemine soktuktan sonra beni kokru filmlerindeki korkunç yaratıklara çeviren maskeyi sürdüm.

Sonra Cüneyt'in yanına gittim ve zavallı adam bir kaç saniye için benimn kendime ne korkunç bir şey yaptığımı çözmeye çalıştı:) Sonra baktı ki bu iş 5-10 dakikalık bir işkence eline makineyi kaptığı gibi beni fotoğraflamaya o rezil anı ölümsüzleştirmeye başladı:)

Yahu biz kadınlar ne tuhaf yaratıklarız be...Ne bulsak yüzümüze sürüp Allah'ın vermediğini onlardan umuyoruz ehueheueuehe. Neyse efem kısa bir geyikten sonra gelelim asıl kokuya... Ben bu maskeyi sevdim ama ööle aman aman bir ayrıcalığı yok muadillerinden. Yıkarken 1-2 saniyelik bir ısınma yapıyor ciltte ve sonra sıcak suyla kolayca akıp gidiyor. Cildim yumuşadı tabe, biraz da rengi açıldı. O kadar sıcak suyla peelingle ovalayınca ve ardından da maske yapınca bi zahmet aydınlanayım ama di mi??? İşte efemmmm o gecenin kısa özeti budur...Gülmek serbesttir:)))))))




9 yorum:

madammoda dedi ki...

Ahah sevdim bunu, Allah'tan bnm kaslarim ve saclarim boyali halim dusmedi blog alemine, millet korkardi ;))

ebvatathemua dedi ki...

Heyyoo,maskeli fotolarımıza bayılıyorum ben yaa:)))

Peelingini aldım ben de Volcanic serisinin hala kullanamadım,üşengeç ben :P

caramel macchiato dedi ki...

ahahahah süperrr! bana da bu maske gayet normal geldi ama peelinge bayildim!!! cidden...

Annekaz dedi ki...

ahaha ben de yaptım bugün yeşil çaylı killi çoluk çocuk dalga geçti bataklık canavarı diye hey yarabbim :))

leyya dedi ki...

ahahah (herkes bööle başlamış ya yoruma ben kusur kalmiyim:)) maskeden ziyade alttaki fistan için yorumda bulunmak istiyorum mümkünse:)) zira çok çok çok hoş olmuş.pek yakışmış.güle güle giyin sevgili c-bell.

tasarım mekani dedi ki...

gulmeyi serbest kildigin icin tesekkurler :) Bende bir ara kefirden maskelery apiyordum... dedigin gibi biz bayanlar hep ayniyiz bu konuda:) slmlar medinem

Stil Direktoru dedi ki...

Allah seni ne etmesin Siboş çok yaşa emi

Pembe Tatlar dedi ki...

:)))
Serbest olduğu için tebssümle başladım...
Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle..

C-belll dedi ki...

ehueheueueheue sizleri güldürdürsem ne mutlu bana ya:) sizler de çok yaşayın canlarım:)mucckkssssss