23 Mart 2009 Pazartesi

Dikiş Makinam


Bu haftasonu uzun süredir istediğim dikiş makinama kavuştum nihayet, çok mutluyum çok:)



Makinayı buradan aldım. Fiyatları başka yerlere göre nispeten biraz daha düşük. Makine ile birlikte aynı yerden Dikiş Teknikleri kitabı da edindim tabii.



Aslında gönlümde yatan Brother'ın SE270D modeliydi ama doların yükselmesi,yüksek kargo ücretleri falan derken astarı yüzünden pahalıya gelecekti. Ben de ilk başlangıç için Singer'i tercih etmiş oldum.
Makinemi çok sevdim ama dikiş bilmediğim için uzun bir süre kıyafet falan dikmek zor tabii. Babam sayesinde (kendisi bayan giyim ustası) bir şeyler öğrenmeye başladığımda burada da gururla paylaşmaya başlarım:)



6 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Canım güzel günlerde kullan makineni,
annem de harika dikiş diker,ilkokula kadar ne elbiseler dikmişti bana,bazısını hala saklarım.Ne zevkli olurdu o dikerken rengarenk teğel ipleriyle,kumaş parçalarıyla oynamak:)))

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim ebvatacım. ben de babamdan çok etkilenirdim küçkken sabahlara kadar eve iş getirip dikerdi şimdi de bana öğretiyor. İnşallah onun gibi usta bir terzi olabilirim:)

Berna dedi ki...

gule gule kullan, am hemen ugrasmaya basla bence; yoksa ertelenip duruyor.

Ben makinemi yaklasik bir bucuk yil once aldim, ama ancak 5 ay once ogrenmeye basladim(tembellikten ve ertelemekten dolay :P)...

Simdilik sadece basit seyler dikebiliyorum, ama coook eglenceli bisey...

C-belll dedi ki...

kesinlikle Berna'cım. Kendi diktiğim bir kıyafeti giymek bana çok büyük bir haz verecek:)

Adsız dedi ki...

sibelciğim merhaba seninle kışın namlı'da tanısmıstık..makınanı gule gule kullan. ben de bır nakıs yapan makına arıyorum, bu ne kadar iş goruyor?? pc baglantısı yapılabılıyor mu??

tutku

C-belll dedi ki...

tutkucuğum merhaba,
bloğumu unutmadığına çok sevindim:)
benim makineöle bilgisayara bağlantı yapılamıyor. yapılabilen modeli ise çok pahalı canım. Quantum Future die bir modeli var ona bak istersen. ama bo model ile nakış hariç her şeyi yapabiliyorsun.
sevgiler