18 Mart 2009 Çarşamba

Pembe Allık

Ben sarı alt tonlu olduğum için Pembe ve türevleri allıkları hiç mi hiç sevmezdim. Genellikle gold ışıltılı kiremit ve bronz renklerinde allıklarım vardı.
Son zamanlardaki alışverişlerimden sonra elimde 1 tanecik olan pembe allık sayısı farklı ton ve markalarla 4'e ulaştı.



CHANEL - PINK CLOUD



GIORGIO ARMANI SHEER BLUSH - NO:5



NARS - MATA HARI



MAC - HK. TIPPY


Fikir vermesi açısından swatch yaptım ama Armani bariz soft pembe olmasına rağmen içindeki yoğun altın ışıltılarından dolayı resimde somon çıkmış şimdiden söyliyim:)



İçlerinde "Bebek Pembesi" tanımına en çok uyan Chahel-Pink Cloud rengi. İçinde yoğun olmamak kaydıyla çok doğal gösteren hafif ışıltıları var.
Mata Hari bildiğimiz mat gül pembesi swatch'da koyu görünüyor ama yanakta kesinlikle çok doğal ve ben burdayım diye bağırmayan bir pembesi var.
Giorgio Armani ise sırf meraktan aldığım, pigmentasyon oranı yüksek soft bir allık gayet güzel ve kalıcı ama bu rengi başka markalarda da bulmak mümkün o kadar para vermeye hiiiç gerek yok.
Tippy'i ise dün aldım:=) kendi içinde yanar döner duruyor yanakta. hafif sürünce acayip tatlı bir görüntü verdi. Bugün kullandım ve tenim bronz olmasına rağmen hiç komik olmadı. Bazı pembe allıklar bronz tende kızarmış tavuk görüntüzü yaratır ya; Tippy koyu rengine rağmen o görüntüyü vermiyor kesinlikle yaz mevsimi için tavsiye ederim.

4 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

çok güzel renkleri cbellcim güle güle kullan. hepsi çok güzel ama chanel olan harika görünüyor özellikle :)

Vespa GirL Make Up dedi ki...

Evet ben de Chaneli çok beğendim çok da kalıcı oluyor allıkları...

C-belll dedi ki...

teşekkür ederim kızlar ben de chanel'i çok severek kullanıyorum. sahip olduğum ilk pembe allık :)

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden guzel ama benim gozum en cok armaniye takildi.hem renk olarak soft pembe demmissin,hemde ebat olaak digerlerinden daha buyuk olmasi ilgimi cekti.iste ben bu buyuklukte olan alliklari cok seviyorum yaa.surus olarak cok pratik geliyor bana nedense.tabi daha buyugu de welcome:)))