12 Mart 2009 Perşembe

Fırçalarım

Makyaj yapan her bayan gibi ben de fırçaların makyajın en önemli öğeleri olduğunu biliyorum.
Yaklaşık 1 yıldan beri kaliteli ve uzun yıllar kullanabileceğim fırçalara yatırım yapmaya çalışıyorum. Elimde MAC'e ait 266,217,222 ve 116 dışında Coastal Scents 'e ait pembe fırçalar vardı.
Coastal'ın pembe fırçalarını alışım MAC'in meşhurrr 187 nolu fırçasının benzerini almakla başladı aslında. Tek bir fırçaya 75-80 civarı bir para vermek istemediğim pinti bir dönemimde bu fırçalardan sipariş vermiştim.



Bu fırçaları yaklaşık 9-10 aydır aralıksız her gün kullanıyorum. Haftada bazen de iki haftada bir MAC'in brush cleanser'ı ile tem izliyorum ve yapılarında hiç bir bozulma, deformasyon, dökülme olmadı. Kılları sık ve tok. Bunlardan bu kadar memnun kalınca tüm seriyi tamamlamaya karar verdim ve bunları sipariş verdim.



Özellikle 187 kopyası fırçaya bayılıyorum ve çok memnunum. fondoten, pudra veya bronz pudralarım için bu fırçayı o kadar sık kullanıyordum ki ikincisini almaya karar verdim. Eğer sizin de elinizde 187 varsa ve bir ikincisini veya üçüncüsünü almaya niyetliyseniz bu alternatifi bir denemenizi öneririm.
nihayetinde tüm fırçalarım pespembe oldular:) ben onları çok sevdim. Umarım yüzümü kara çıkarmazlar.



Bu arada Coastal'ın sitesinde İtalian Badger serisi var aslında o seri çok daha kaliteli ve yorumları hep çok yüksek puanlı. Ben bu serinin pembiş saplarına vurulduğumdan dolayı bunları seçtim. Ancak yine de göz makyajı için İtalian Badger serisinin blending, crese ve fluff fırçalarını aldım. Şimdilik onları kullanmayıp daha sonra bu seriyi de tamamlamak istiyorum. Hepsi tamamlanınca onları da yorumlarımla birlikte paylaşırım .

7 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Canım güzel günlerde kullan,çok güzeller pembiş pembiş:)

C-belll dedi ki...

Çok teşekkür ederim ebvatacım:)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

güle güle kullan cbell fırçalarını :) çok şeker renkleri gerçekten ya :) yalnız bu konunun adını bugün ısrarla "parçalarım" diye okuyorum :Pppp Nası bi psikoloji içindeysem demek ki :P

ebvatathemua dedi ki...

C-bellcim.Seni mimledim,bakıver emi :*

C-belll dedi ki...

marjocum çok teşekkür ederim:)
ebvatacım hemen bakıyorum canımmm

caramel macchiato dedi ki...

offff rengin güzelliğine bak :)çok ciciiii... güle güle sür sürüştür şekerimmm

C-belll dedi ki...

Teşekkür ederim caramelcim. her şeyim pembe olsun hiç şikayetim olmaz herhalde:)