2 Mart 2009 Pazartesi

Eyeko

Efenim yeni markaları denemeye meraklı bendenizin, uzun süredir bazı forumlarda Eyeko markasını görüp şirin mi şirin ambalajlarına ağzının suları akıyordu.

Geçen ay ojelerinde 3al 2 öde kampanyasına benzer bir kampanya yapınca denemek için iyi bir fırsat diyip, biri pembe diğeri kırmızı olmak üzere iki oje ve şu meşhurrrr 3in 1 göz kremi siparişi verdim. Paket 1 haftada elime ulaştı. Gayet özenli ve sağlam paketlenmişti.
Buraya kadar her şey iyi de aklı bir karış havada eyeko yetkilisi göz kremini kremi pakete koymayı unutmuşmuş?! paketten sadece iki oje ve bedava olan mavi bir oje çıktı!!!



Gelelim yorumuma; ojeler berbat bir yapıda. ambalajı ve şişeleri için çok heves etmiştim ama denediğim an hüsrana uğradım. Oldukça sulu ve kaç kat sürerseniz sürün ( kırmızısı ikinci katta bir şeye benzedi)dalgalanmalar oluyor. Mavi benim yaşıma göre biraz çılgın bir renk tabii ama o tatlı mı tatlı şeker pembesinden bu kadar kötü bir sonuç beklemiyordum:(

Hala makinemde Close-up seçeneği ile istediğim kalitede foto çekmeyi beceremesemde resimler fikir edinmeniz açısından aşağıda...Göz kremini bugün yollamışlar. Gelince onun hakkında umarım tatmin edici şeyler yazabilirim.

4 yorum:

Glam dedi ki...

sibelcim üzüldüm şimdi, okdr heyecanla bekliyosun, sonrada hüsrana uğruyosun. Ne biçim bi satıcıymış o, aklı nerdeymiş acaba paketleme yaparken? Yalnız ben kırmızının rengini çok beğendim, gerçi resimlerden turuncu gibi görünüyo, daha bi hoşuma gitti. şişeler çok şirin, ama önemli olan işlevi tabiki.

Adsız dedi ki...

bende simdi resmen sanki bana yapilmiscasina sinirlendim sibelcim.umarim hemen varir eline.gelelim yorumuma tatlim.cok sevindim bu marka hakkinda yazi yazmana.bende daha gecen hafta tesadufen gordum bu markayi.tabiki ilk olarak stick alliklari ilgimi cekti ve yuze surulen kremi(hani su acik pembe olani)hii birde ojeden pembesi tabi.cunku cok canli duruyor.fakat iyi oldu oje hakkinda fikrim oldu en azindan.almam artik.cunku hi sevmem su gibi ojeleri.sabrim da yok zaten ust uste surmeye.kutulari ama gercekten cok sirin.umarim sende memnun kalirsin tatlim diger gelecek olan urunden.

C-belll dedi ki...

glamcim zaten bir tek kırmızı olan bir şeye benzedi o da ikinci katta diğerleri kız çocukları için satılan oyuncak ojelşere benziyor yanii hiç bir şeye benzemiyor:)ı ıhhhh bir daha hiç bir ürününü almam sanırım gerçi krem geldikten sonra konuşmak lazım ama ojelerden kalitesi belli oluyor zaten. pradacım oje alacaksan nars'a bak cnm dün ve bugün birer tane aldım ben tek kelimeyle mükemmel!!!

SaR dedi ki...

C-bellcim ben de eyeko aldım geçenlerde bugün elime ulaştım o nasıl şirinliktir ürünlerdeki