21 Aralık 2009 Pazartesi

3 boyutlu muhteşem bir görsel şölen...AVATAR

Geçtiğimiz perşembe akşamı uzun zamandır beklediimiz Avatar filminin ön gösterimi olduğunu öğrenince çok sevindim ve hemen eşimle bilet alarak izlemeye gittim.
3 boyutlu seyretme imkanu sunan gözlüklerle salona girip koltuğuma yerleştim ve 3 saat sonra filmşin bittiğine çok üzülerek salondan ayrıldım.

Titanic, Aliens" ve Terminator filmlerinin yönetmeni James Cameron'ın yönettiği ve yaklaşık yapımı 11 yıl alan bu film, insanoğlunun hayal gücünün ne kadar geniş olduğunun da kanıtı bence. filmdeki Na'vi adlı bir halkın yaşadığı Pandora adlı gezegenin tasviri, içindeki her bir varlığın ayrıntılarına kadar tasarımı James Cameron ve filme imza atanların ne denli başarılı bir çalışma ortaya koyduklarının da kanıtı.








Filmin ön gösteriminden sonra 3 gün haber ve fotoğraf yayınlaman yasağı çıkmış?! bunu pek anlamadım ama bu filmi dinlemek ayrı seyretmek apayrı arkadaşlar...Eğer görsel anlamda farklı, konusu itibariyle sizi çekecek fantastik dünyanın sınırlarını zorlayan bu filmi merak ediyorsanız mutlaka vakit kaybetmeden izleyin derim. İnanın pişman olmayacaksınız...

8 yorum:

çokoprenses dedi ki...

ben de merak ediyorum bu filmi.aslında bu tarz filmlerden hoşlanmam ama işin içinde james cameron olunca ve 400milyon dolar harcandıgını duyunca ilgimi çekti:) 2milyar dolar hasılat bekleniyomuş.ayy rakamlar çok uçuk geldi yazınca,umarım sallamıyorumdur:)))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Eşimle görmek istediğimiz filmlerden birisi, tabi çocukları satabilirsek:) İyi geceler.

C-belll dedi ki...

eminim seyrettiğinizde iyi ki kaçırmamışım diyeceksiniz bayanlar:)

Stil Direktoru dedi ki...

Beni sarmadı be zuzum ne bileyim bua arada pop up yapsana yorum panelini Siboşum geri gel diğer yazıları oku zor oluyor bilesin mucx

C-belll dedi ki...

ben fantastik yapımları çok seviyorum edoşum. insanların hayal gücüne hayran kalıyorum valla. Tasarımı asen değiştirdiği,nden beri bir değişiklik yapmamıştım ben yahuuu... bakarım yine bir ara bloğumun ayarlarına:)

Adsız dedi ki...

artık sinema yı AVATAR'dan önce ve sonra diye ikiye ayırdım. Gitmeyenler için şiddetle tavsiye ediyorum. Bu filmi sinama dışında başka yerde seyrederseniz hiç bişey anlamazsınız... Görsel şölen için sinemaya... Ellerine sağlık Cameron amca:)....

C-belll dedi ki...

Bravo sevgili adsiz:)

Fashionlicious Girl dedi ki...

kesinlikle katılıyorum süpper ötesiydi bu filmden sonra hiçbir film güzel gelmiyor :D