2 Aralık 2009 Çarşamba

MAC Holiday 2009

2008 Holiday setlerinden sonra bir daha MAC holiday alışverişi yapğmam diyordum ki bu seneki koleksiyonunun fotoğraflarını görene kadar...

Setlerin renkleri, ambalajları o kadar güzel tasarlanmış ki bu kadar göze hitap eden bir koleksiyonu atlamak aptallık olurdu:)

Dün her zamanki gibi Akmerkez MAC'e gidip sevgili Banu'nun benim için seçtiği ürünlere bakmaya gittim. O kadar isabetli seçimler yapmış ki bir tanesini bir es geçmeden hepsini aldım. Aslında pek çok üründe de gözüm kaldı ama bu kadarı yeterli deyip kendimi frenleyerek mağazadan kaçarak uzaklaştım:)



Bir kere koleksiyonun en güzel yanı setlerin ambalajları ve çantaları oldu benim için. Fırçaların çantalarından tutun minik göz makyajı setlerine kadar harika pırıl pırıl çantalar yapmışlar. Hiç fırça ihtiyacım yok derken 129SE, 190SE, 212SE, 227SE ve 275SE'nin içinde olduğu seti 212 hariç diğerleri bende olmadığı için aldım.



Geçen seneki kırmızı saplı setlerdeki fırçalardan pek çok kullanan memnun kalmamıştı aslında ama bu senekiler geçen sene çok şikayet olduğu için daha kaliteli geldi dedikleri için ikna olup aldım işte bakalım kullanınca göreceğiz aynı değil mi...



mMneral allık Conjure UP ve Bronze Kit'in ambalajlarını çekmemişim ama allık zaten bildiğimiz allık. Kit ise aydınlatıcı denilen zımbırtı hariç gerçekten güzel. Golden Bronze Powder bundan sonra mutlaka kullanacağım bir ürün olabilir. Yüzde çok doğal bir görünüm oluşturuyor. Sunbasque allık ise her MAC severde bulunan joker risksiz bir renk.






Gloss setleri ve yine bu koleksiyonlar gelen Dazzleglass ve Cremesheen Glass'lar bir harika. Ben dazzlelardan sadece Phiff rengini aldım. Aslında Pleasure Principle'a benzeyecveğini tahmin ettiğiğim She-Zam'ı istiyordum ama bana fazlasıyla disko topu havası verdi. Cremesheen Glass'lardan ise önceki renklarden alamadığım Partial to Pink ve Ever so Rich'i aldım ama Ever so Rich'i almasam da olurmuş. Dudakta hiç mi hiç belli olmuyor çünkü.

Gloss setine gelince; benim aldığım Models Misbehaving/Deep. Bu setlerin içinde en koyu renkleri barındıran set. İçindeki renklerin parlatıcı olanı hariç hiç birinin benzeri bende yoktu. Fİki rengi Lustreglass ( Angel Wing ve Instant Gold) diğerleri ( Magnetique, Pinkular ve Gitane) lipglass. Frisky Business/Bright da çok çok güzel renkler içeriyordu ama bu tür renklerden veya muadillerinden herkeste olduğu gibi bende de zilyon tane mevcuttu. Özellikle Angels Wing ile Pinkular çok çok güzel renkler. Eğer bu setlerden almayı düşünüyorsanız Models Misbehaving'i şiddetle tavsiye ederim.

Kalemlerden ise bol glitter içermesine rağmen Iris Accent'in rengini görünce dayanamadım. Bugün Rave'in üzerine kullandım. Tek başına simleri uçuşup gidiyor ama fluidline veya başka bir kalem'in üzerinde harika bir performans gösteriyor.Lila-Mor sevenler eminim çok beğenecekler. Unutmayın, bu kış mor, mürdüm ve bordonun yılı. Tadını çıkarmak için bu koleksiyona mutlaka bakmalısınız:)

6 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

oh sefan olsun kuzum güle güle kullan

nothing dedi ki...

Sibelcim selam, ne kadara mal oldu bu set sana sorabilir miyim? :) Gitmeden öğreneyim ki, gidersem kesin alırım :(

C-belll dedi ki...

Çok teşekkürm ederim edoşum. Sevgili Nothing totalde 458 falan tuttu yanlış hatırlamıyorsam. Gitmeden öğrensen de gidince insanın gözü hiç bir şey görmüyor yahuuu en azından bende öyle olduuuu

kkkk dedi ki...

gule gule kullan canim alan memnun satan memnun anlasilan :)

C-belll dedi ki...

teşekkür ederim capricemoda:)

Stil Direktoru dedi ki...

C-bell canım okdir bende yoğunum ama söz unutmazsam haber veririm şeker 13de bekliyoruz :)