10 Aralık 2009 Perşembe

www.suck.co.uk

Bu ay hangi derginin ekinde geldi bilmiyorum YKM Magazin dergisinde ilginç bir site dikkatimi çekti. Aslında haber olan site değil o sitede yer alan sevimli çöp torbalarıydı ama siteyi açıp incelediğimde en az çöp torbaları kadar farklı ve ilginç ürünler olduğujnu gördüm. Pek çoğu DIY projeleri için fikir verebilir aslında bu yüzden paylaşmak istedim.





Bu çöp torbalarından veya benzerlerinden Türkiye'de bulan, alan, kullanan veya gören biri olursa beni dürtsün olur mu:)

2 yorum:

atelier-mia dedi ki...

selam:)türkiyede de buldumbuldum.com diye bir internet sitesi var.ilginç hediyelikler başlığı altında bir alışveriş sitesi.çöp torbalarından maalesef yok ama diğer ürünlerden bulabilirsin:)

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim ayşincim çok makbule geçti:)sevgiler