10 Aralık 2009 Perşembe

Yeni Yıla Yaklaşırken Çıldırmaya Az Kaldıııı

Her yıl sonuna doğru bütün mağazalarda bir indirim, kampanya furyası başlıyor. Dünyanın en tutumlu, mantıklı alışveriş yapan insanı dahi olsanız bu süper indirim ve kampanlayalara karşı koymak için oldukça sağlam bir iradeniz olması lazım ki ben o şanslı insanlardan olamadım hiç:( Eh buı durumdan sözüm ona şikayet etsem de kendimi şımartmak için yılın bu zamanlarını hiiiç es geçmiyorum:)
Kış sezonuyla birlikte yeni çıkan parfümleri burda rtek tek anlatıp denediklerim hakkında yorumlarımı burada paylaşmıştım. Bu parfümlerden Carolina Herrera için söylediklerim halen geçerli. Benim çok çok beğendiğim şekerli ve sımsıcak bir koku CH...


Bu sene için ilk tercihim bu koku oldu. İkincisi ise, ilk kokladığımda "eh işte" dediğim ve Marc Jacobs'un iddialı tarzının aksine iddiasız bulduğum Lola...



Lola aslında halen benim için sıradan çiçeksi bir koku amayurt dışına giden bir yönetmen arkadaşımız 50ml'ini 55 dolara bulunca hemen aldırdım çünkü ne olursa olsun Marc Jacobs kokularına en az Thierry Mugler ve Guerlain kokuları kadar sadık bir sempatim var. Kapağı nedeniyle çantada kullanması inanılmaz zor maalesef. Koku sıktıktan yarım saat sonra değişiyor ve oldukça kalıcı bir hal alıyor. Ben de Dior'un Jadore'unu anımsattı8 tabii her tende duruşu farklı olacaktır.Tıpkı Daisy gibi genç kız kokusu olduğu kesin.
Benim makinem yine kafayı yediği için derinmor'dan buldum fotolarını.
Bun arada Yeni Çıkan Parfümler postumda yer vermediğim tesadüfen YKM'de gördüğüm Estee Lauder Sensuous'da harika bir koku. İçeriğinde kehribar ve bal var. Dolce&Gabbana The One'ı kullanıp veya seven ama kalıcı olmadığı için şikayet eden varsa Sensuous tam sizler için..Bu sıcak bal kokuyu kakladığınızda The One'ı bir daha kullanmak istemeyeceğinizin garantisini veririm:)



Benim parfüm çılgınlığım bu sene de duracak gibi değil sırada çok çok merak ettiğim Vera Wang - Look, Michael Kors - Kors ve Marc Jacobs by Marc Jacobs var.

2 yorum:

//SECHHILL\\ dedi ki...

CH 'yi denemiştim sanırım 24 tane karışımdan oluşmuş, benimde hoşuma gitmişti

C-belll dedi ki...

çok çok güzel schhillcim buram buram kokuyorum şirkette herkes soruyor parfümümü:)