10 Aralık 2009 Perşembe

Dikmek İstiyorum

ROMAN benim en sevdiğim türk markalarından biridir. Geçen hafta oradan sezon başında çok çok beğendiğim cici bir elbise aldım. Elbiseyi alırken daha genç kesime hitap eden GIPSY markasına ait bu tatlı tuniği gördüm.



Aslında dikiş dikenler hemen anlayacaklardır oldukça basit ve dikimi kolay bir model. Ben de dikiş dikmeye vakit bulamasam da kalıbını babama çıkarttırıp ya da kurs sayesinde bir gün azmedip kendim çıkararak dikebilirim düşüncesiyle internet sitesinden fotoğrafınım buldum ve kaydettim. Belki beğenip benden önce yapan biri çıkar:)

12 yorum:

ŞIKELLA dedi ki...

basit gibi gözüküyor yapımı ama çok şık bişey

papatyaninguncesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
papatyaninguncesi dedi ki...

bende bu sene gidiyorum dikiş kursuna.pazartesi günü kursta bu modelin aynısı burda dergisinde gördüm ama hangisinde hatırlayamadım.pazartesi günü tekrar inceliyim kursun dergilerini :))

mabelle dedi ki...

bence de cok şık

C-belll dedi ki...

benim yapmaya vaktim olmadığı için dikiş diken arkadaşlardan biri dikerse paylaşmasını çok isterim:)sevgiler

Unknown dedi ki...

üst bedene geçmediniz mi ...sen bunu şimdi bile çıkarırsın ...yardıma ihriyacın varmı .?

C-belll dedi ki...

sevgili dikiş dersi kursta hala etekteyiz yqahu bir türlü üst bedene geçemedik daha:( etektan sonra pantolon ondan sonra üst beden çalışacak mışız:( ben bunun kalıbını nasıl çıkaracağımı bilmiyorum ki bir yerinden yardım alayım offff offff bu model çıkarma işi zormuş zor:)))

kkkk dedi ki...

keske bende dikebilsem.modeli cok guzelmis canim

papatyaninguncesi dedi ki...

C-bell sizdemi dikiş kursuna gidiyorsunuz?bende daha iki parçalı eteği bitiremedim.okdar yavaş ilerliyoruz ki kursta.ancak şubattan son geçicekmişiz diğer işlere offfffffffff :(

C-belll dedi ki...

eğer istersen kesinlikle sen de yapabilirsin capricemoda...ben hiç dikiş bilmiyorken burda dergilerinin kalıplarıyla elbise bluz falan diktim şimdi şimdi biraz daha fazla şeyler biliyorum klurs sayesinde:)
papatyanıngüncesi sen hangi kursa gidiyorsun? sanırım müfredat var ve onay uymak zorunda kalıyorlar ama etek bu kadar uzun sürerse üst beden ve pantolon için ne kadar vakit ayıracağız allah bilir:)

papatyaninguncesi dedi ki...

bende fethiye hakl eğitim merkezine gidiyorum.çok kalabalığız hoca pek yetişemiyor açıkçası birde ben elnise yapmak istedim fakat seninde dediğin gibi müfredata uymak zorundaymışız :(

C-belll dedi ki...

işteee benim gibi biri daha:) ben de bir an önce üst bedene geçelim ve elbise yapayı öğrenelim istiyorum ama hoca sağolsun müfredat diyip duruyor:(