14 Şubat 2011 Pazartesi

Düzeltme ve Özür

Burada bahsettiğim www.epauletshop.com cuma günü ufak çaplı bir şok yaşattı bana ve üzdü maaelesef:(
bahsettiğim gibi çokkkk istediğim melissalarımı almış ve mutlu mesut beklemedeydim. Cuma günü gelen mailde site Türkiye'ye gönderdikleri paketlerin çok fazla kaybolduğunu, mağdur oldukları için Türkiye'ye shippinglerini kaldırdıklarını belirtmiş. Ben de hemen cevap yazarak hala neden seçeneklerde Türkiye'nin olduğunu sorup onların da beni mağdur edip üzdüğünü üztelik bunu bloğumdan pek çok kişiyle paylaştığımı falan söyledim aslında çemkirmek daha doğru olur. Gelen cevap tabii ki olumsuzdu:( En kısa sürede gerekli düzeltmeyi yapacaklarını ve bir amerika adresi almamı önerdiler. Benim zaten bir adresim var ama o kadar sinirleindim ki paramı iade etmelerini söyledim.
Ama şimdi de biraz pişman oldum çünkü benim istediği model 2009 koleksiyonuna ait olduğu için zaten hiç bir yerde yok. O yüzden yeniden sipariş vereceğim galiba:(
İstemeden de olsa sizlerle yanlış bir bilgi paylaştığım için özür dilerim dostlar.
Sevgiler

4 yorum:

Hedonist Queen dedi ki...

Bence usa adresin varsa tekrar sipariş vermelisin, sonra pişman olurdum ben olsam.

C-belll dedi ki...

iadeyi bekliyorum cnm. gelince vereceğim yeniden artık eğer alamazsam rüyalarıma girecek:)

nur dedi ki...

canım bende senin siparisinin gelmesini bekliyodum, iyi ki acele edip sipariş vermemişim:) rafaello networkte de var ama 289tlye geliyo. amerika adres sistemi nasıl isliyo?

C-belll dedi ki...

nurcum ben amerikadan isteye üye oldum. yine epaulet'ten sipariş verip ordan türkiye'ye getirteceğim. kredi akrtımın ekstresi kesilmesini bekliyorum. valla çok üzüldüm yasnlış yönlendirme yaptığım için ama sitenin ahmaklığı işte:(((