17 Ağustos 2011 Çarşamba

a piece of the new season zara...this is just the beginning:)

Zara, her sezon dünya markalarının podyuma taşıdığı koleksiyonlarına ağzımızın suyu akarken, bizi ulaşılabilir fiyatlar ile benzerlerine kavuşturan, sürekli kendini yenileyen, tüm blog camiasında da lookbook'u en çok rağbet gören markadır sanırım.

Daha Dolce&Gabbana muhteşem yıldızlı koleksiyonunu görücüye çıkarmışken Zara ara sezonda bu yıl çoook hit olacak yıldızlı parçalarını getirdi mağazalarına. Yine bu sezon Chloe, jil Sander gibi markaların koleksiyonlarında sıkça rastlanan yüksek belli ve bol paçalı pantolonların çok çok çok benzerleri de şu günlerde Zara'nın reyonlarında yerlerini aldılar bile:)
Hal böyle olunca tüm bayanların ortak adresi her sezon başı Zara oluyor.
Dün Cevahir AVM'DE bulunan Zara'ya Eren'e bir şeyler bakmak bahanesiyle çıkıp kendimi donattım bir anda. Cıvıl cıvıl yaz günlerinde insanın canı koyu renklere bakmak istemese de o kadar güzel parçalar var ki dayanamadımmmmm:)
akşam alelacele eve gidip iftar telaşına girince foto falan çekemedim ama görsellerinden kopyalayıp ekledim.









Daha ayın ortasında tüm maaşı Zara'ya bırakmış olsam da bence sonbaharlık parçaları almanın tam zamanı ve tam yeri. Mutlaka bakın, gezin derim:)

2 yorum:

HERSHEYLER dedi ki...

güle güle giy hepsi çok güzel şu daire içine aldığın ceketi ben görmemiştim ne güzelmiş o gözüm kaldı :)
yeşil trikoyu bende alıcam şu yılan derisi görünümlü olanı gidip gelip bakıyorum ama alıp giyemiycem diye bırakıyorum ve yılan derisi ayakkabıda da gözüm var ama diğer renkli olanlara da bakıyorum hangisi karar veremiyorum

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim İncicim. Valla
Zara'ya ne zaman gitsem gözüm dönüyor:)
Ceket bir harika kesinlikle Chanel'i anım satıyor bana giydiğimde. Tüvit kumaştan içindeki renkler her şeyle kombinlenebilir ben çok severek aldım. Kazaktan da çekinme gün ışığında hiç de parlak falan durmuyor öyle olsa ben şirkette giyemem çünkü.
Kırmızı, pembe turuncu topukluda gözüm kaldı benim de artık yaz bitiyor diye kapalı almaya karar verdim bende.