12 Aralık 2011 Pazartesi

Holiday 2011 Koleksiyonları Görücüye Çıktı

Yılbaşı gelirken tüm markalar Holiday koleksiyonlarını satışa çıkardı. Pekçonuğunu haftasonu gidip görme fırsatı buldum ama saçma spam gümrük mevzuatu güncellemesi sonrası indirim dönemleri hariç alışveriş yapmıyorum. Yapmaya da hiç niyetim yok. yine de netten sizler için minik bir derleme yapmak istedim. nitekim ambalaj tadarımları o kadar güzel ki bazılarını sadece aksesuar olarak taşımak için almak geliyor insanın içinden.











2 yorum:

Grace Happy dedi ki...

nars'lara bayılıyorum japon serısınden aldım koydum makyaj yapmayı sevmıorum bıde sevsem ne olacak

C-belll dedi ki...

:) NARS apayrı bir yerde benim için de Gracecim. Ürünleri inanılmaz kaliteli ve makyaj yaparken harika sdonuçlar alıyorum. Hiç bir ürününden pişman olmayacağını bilmelisin.