2 Şubat 2012 Perşembe

Louis Vuitton Spring Summer 2012

Marc Jacobs'ın sihirli ellerinin dokunup da hayran kalmadığım bir şey görmedim henüz.Pek sevgili Karl Lagerfeld'in tahtına tek aday bence O...
Louis Vuitton'un İlkbahar Yaz 2012 koleksiyonu için podyumu lunapark havasına sokup atlıkarıncada koleksiyonu tanıtması da hayal gücünün ne kadar geniş olduğunun bir kanıtı olsa gerek. somon, pamuk şekeri pembesi, nil yeşili, bebek mavisi gibi yazı en iyi anlatan tüm pastel tonları görmek mümkün bu kolelsiyonda. Dantaller, aplikelerle süslü etekler, oversize peter pan yakalar...Her bir parçası için ayrı ayrı benim olsun dedirtti bana...

















İşte bu harika koleksiyona yakışır harika reklam foroğrafları da hemen hemen tüm moda siteleri ve bloglarda ,yerini aldı. Pembenin en güzel tonu fon olarak kullanılmış. Sevmediğim tek nokta bu seneki ayakkabılar.




Koleksiyonda pek çok tasarımcı için harika DIY projeleri olacak ayrıntılar mevcut. Ben bir iki tanesi için bıu hafta sonu malzeme bakmaya gideceğim inşallah. Havalar karla, buzla gitse de yaz koleksiyonlarına baktıkça insan kendisi sıcak havalara ve incecik kıyafetlere hazırlamadan edemiyor:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ahh harika DIY fikirleri gercekten..Ben de Yakalara dadandım bu ara haftasonumu degerlendırmeyı planlıyorumm :) bir de şu kendiliğinden güpürlü kumaşlar harıka gerçekten sanat eseri gbi duruyo ne ıle kombınlersen :)

C-belll dedi ki...

kesinlişkle katılıyorum serapcım. kendinden güpürlü bir kumaş bulursam aplike projesi yapacağım . Muhtemelen 40'lara ait bir modele uygulayacağım.