5 Mart 2012 Pazartesi

Yaza Hazırlık Vol. I

Kar, kış, yağmur çamur çilesi bitmedi ama bilinen bir gerçek var ki artık bahar mevsimindeyiz:) Koca kış sonrası rengarenk kıyafetlerimizle takmak için rengarenk takılar yapmak istiyorum. Kış boyunca internette, bloglarla görüp beğendiğim projeleri hayata geçirmek için minik bir malzeme alışverişi yaptım ve ufaktan ufaktan başladım.
Basit bir zincirin şekilden şekile girdiği pek çok tasarım mevcut. Ben de en beğendiğim modellerden birini kendime göre yapmak için kolları sıvadım. Yapımı çok basit. Tek yapmamız gereken şey renk renk iplikleri tığ ile zincir çevresine sık iğne ile örüp sonra da süslemek...
Şimdilik Fuşya ve Hardal rengi floş iplerle ördüğüm zincirlerim bitti. Eren'den vakit buldukça bunları süslemek ve diğer projeleri hayata geçirmek için sabırsızlanıyorum.

10 yorum:

Grace Happy dedi ki...

superler

Unknown dedi ki...

çok hoş olmuşlar..

C-belll dedi ki...

beğenmenize çok sevindim. bunlar ilk aşama tabii ki süslendikten sonra çok güzel olacaklar. en yakın zamanda onları da paylaşacağım. Sevgiler:)

Ciiden dedi ki...

Sen mi yaptın bunu? Cok guzel gorunuyorlar, orgu seklini de gostersen harika olurdu :)

C-belll dedi ki...

Sevgili Ciiden, bitmiş hallerini yayınlarken nasıl örüldüğünü de fotoğraflamaya çalışırım. Tek başıma post hazırladığım için hem örüp hem de fotoğraflamak maalesef imkansız. Ama deneyeceğim:)
Sevgiler

Kuzununannesi dedi ki...

ellerıne saglık renkler ve model cok sık gerckten

biu dedi ki...

ya ben de isterim bayıldımmm!!! ;) ellerine saglık canımmm!!

C-belll dedi ki...

Çok teşekkür ederim Billurcum. Seve seve :) hangi renkten nasıl bir şey istediğini söyle yeterli:)
Sevgiler

biu dedi ki...

çoooook teşekkür ederimm!! :) hiç farketmez ne renk olduğu, ne kdr güzeller! ammavelakin pembe hariç ne olsa kabulüm, onla pek anlaşamıyoruz da :))

C-belll dedi ki...

PEMBE HARİCİ BİR RENK ÇALIŞIP SANA MUTLAKA GÖNDERECEĞİM BİLLURCUM:) SEVGİLER