30 Nisan 2009 Perşembe

Bir MİM Daha :)

Sevgili Ayşe beni Mimlemişşşş. Aslında her Mim olayında ayrı bir4 keyif alıyorum çünkü konular çok farklı ve insan nasıl cevaplayacağını şaşırıyor. İşte bu Mim olayımızın soruları;

1. Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz?
Gördüğüm hiç bir rüyayı ya da kabusu hatırlamadığım için kabus veya serap görmüşüm hiiiççç farmketmez. Zengin olmak için başka şart var mı???

2. Kör olma ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
Hmmmmm zor seçim, cevap vermek de zor. Ben hep sağlıklı kalmayı seçsem?!

3. Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz?
Aman yok istemem... Ölümden hiç korkmuyorum ama geleceği anı bilerek de hayatı kendime zehir etmek istemem Azrail melek gelsin alsın canımı ve gitsin...

4. Bu gecenin son geceniz olacağını öğrenseniz, birine söylemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz?
Yok bu sebepten diil de daha hayatıma dair yaşayacağımı umduğum çok şey olduğu için üzülürdüm. Çevremdeki sevdiğim ya da sevmediğim herkese ne söylemişsem zaten söylenmesi gerekmiştir.

5.Eviniz yanıyor, aileniz ve siz kurtuldunuz. Son bir kez daha eve girme şansınız olsa, neyi kurtarırdınız?
Makyaj malzemelerimi ve parfümlerimi ehuehuhehuehuehu :p

Caramel ve Vespa sorular sizinnnn:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:D güzel bir mimmiş..cevapların çok eğlenceli

caramel macchiato dedi ki...

şşşş bana bak bana bakkkk :) harvey de nars standında %50 ındırım varmıs galıba anneler gunu ıcın :S koşşş ulemmmmmm :) burcu aradı benı de, sana ulaşamamıs telefonun yokmuşş!

C-belll dedi ki...

Hİİİİİ
İNANMIYORUM YA HEMEN ARIYORUM BURDUYU HEMEN:)
AY SAĞOL CARAMELCİM YA ÇOK MUTLU OLDUM:)