3 Nisan 2009 Cuma

Saçlarım Dökülüyor Ey Ahali!

Ne yaptıysam durduramıyorum, nasıl oldu bilmiyorum saçlarımı kurtaramıyorum:(((((
30 yaşındayım ( hatta 31:( ) bu yaşıma kadar bir gram saç dökülmesi problemi yaşamamama rağmen son iki aydır bir peruk çıkartacak kadar saç dökülüyor başımdan.
Halbuki saç konusunda çok titizimdir. Kerastase ürünlerini kullanıyorum yıllardır Sadece bir ara parlaklık vermesinden dolayı John Frieda'nın ürünlerini denedim ama bu markayı da kullanan ve memnun olan o kadar çok insan var ki dökülmeyi ürüne bağlamak istemiyorum.
Neyse en sonunda saç analizi yaptırdım ve D vitamini eksikliği yaşadığımı, kullandığım ürünleri de değiştirmem gerektiğini söylediler. Bu konu hakkında biraz araştırınca var olan kansızlık problemimin sonunda saçlarımı da esir almış olabileceği haberiyle yıkıldım çünkü kansızlığım kroniktir benim. Yıllardır kullanmadığım kan ilacı, iğnesi kalmadı ama hep aynı seviyede namussuz sıvı...
Sonunda baktım olmuyor Bioblas saç şampuanı, biyotin hapı ve çam terebentini aldım. İki gün önce başladım hepsini kullanmaya bakalım 1 ay sonra değişim olacak mı merakla beklemekteyim.



Çam terebentininin yarısını şampuana kattım. Şampuanı biraz sıvılaştırdı ama kokusu korktuğum kadar fena diilmiş neyse ki:) hapı ise takviye olarak alıyorum.
Terebentini alırken aktarda uzun zamandır pek çok yerde okuduğum Meşhurrrrr TALA Karınca Yumurtası Yağı'nı görünce onu da bir denemek istedim.
Aktarın anlattığına göre ve ürünün sitesinde yazılanlara göre 2-3 ay sonra bacaklarımdaki çıkmakla-çıkmamak arasında kalan, beni lazer rahatlığından mahrum bırakan, seyrek ama inatçı tüylerimden kurtulabilirmişim?!



Sitesinde ürün hakkındaki bilgiler şöyle:

Tala Nedir ?
Tala İran'dan ithal edilen bir üründür.Tala tüy dökücünün, geçmişten bugüne kadar, istenmeyen tüylere ağrısız , iğnesiz kullanımı ile orta doğuda ve uzak doğuda kadınların ve erkeklerin gözbebeği haline gelmiş bir üründür.
Yeni doğmuş bebeklerin koltuk altı ve diğer bölgelerine sürülerek ileride tüylenmesini engelleyen Tala karınca yumurtası yağı , yetişkinlerin düzenli kullanmasıyla da istenmeyen tüy sorununa çözümdür.

Tüylü olan bölge klasik yöntemlere (ağda, cımbız, epilasyon vs.) tüylerden arındırıldıktan sonra karınca yumurtası yağını tüylerden temizlenen bölgeye elinizle masaj yaparak sürün. Bu işlemi 4-5 gece yatmadan önce yapmanız ilk seans için yeterli olacaktır. İlk seans sonrasında tüylerinizin belirgin bir şekilde azaldığını fark edeceksiniz. İlerleyen aylarda aynı yöntemle işleme devam edilir. 4-6 seans(takriben 4-6 ay) sonrasında tüylerinizden tamamen kurtulmuş olursunuz
Tala Karınca Yumurtası Yağının Kullanımı
Tala tüy dökücünün Kullanımı Tüylü olan bölge klasik (ağda, cımbız, epilasyon vb. gibi) yöntemlerle tüylerden kökünden arındırıldıktan sonra karınca yumurtası yağını tüylerden temizlenen bölgeye; deriye iyice yedirecek şekilde 5-10 dk masaj yaparak sürülür. Her seanstan sonra bu işlem 4-5 geceleri yatmadan önce yapılır.

Önemli Bilgiler
Tala'nın hiçbir yan etkisi yoktur doğal karınca yumurtası yağı içerir bu nedenle yüzünüz dahil vücudunuzun en hassas bölgelerinde bile kullanabilirsiniz. Yüzünüzdeki tüylerden bir şişe karınca yumurtası yağı ile kurtulmanız mümkün.

Tüyler alındıktan sonra cildiniz tahriş olduysa duş alarak veya tahriş olan bölgeyi soğuk suyla yıkayarak bir süre cildin dinlenmesini bekleyip daha sonra yağı uygulayın. Unutmayın yağ tüyler kökünden alındıktan sonra masaj yaparak sürülür ve bu işlemi etkili olması için tüyler yeniden çıkana kadar bekleyip işlemi yeniden tekrarlanır.

10 yorum:

tinkerbell dedi ki...

sac dokulmesi donemsel de olabilir canim sakin kafana takma derim :)
bu karinca yagi ile ilgili yorumlarini da bekliyoruz onumuzdeki aylarda ;)

SaR dedi ki...

Sibelcim yarım şişe biraz fazla koymuşsun 250 ML başına bir kapak yeterliydi sonra saçını çokkurutmasın

caramel macchiato dedi ki...

birkaç yıl önce benim de cok dokulmeye başlamıstı saclarım... cam terebentın baya iyi etkı etmıstı. ama katı katı oluyo sampuan bır sure sonra. pek köpurtmuyor dıye hatırlıyorum.

C-belll dedi ki...

kızlar aktar ne dediyse onu yaptım ama korktuğum gibi bir sonuç yok şimdilik. çam terebentini şampuanı katı katı yapacağına sulandırdı ve süğper köpürüyor valla dün akşam az koyduğumu düşünmüştüm sarcım:) o zaman böyle kalsın şimdilik ben şişemnin yarısını devirdim çünkü şampuana:) ay inşallah kurumaz saçlarım

Adsız dedi ki...

canim uzuldum bu duruma ama tikerbell arkadasa bende katiliyorum.gecici bi donem belkide.umarim aldiklarin bi ise yarar.ama bunun yaninda ek besin alsan bence.aliyorsundur gerci.ben en cok kansizligim icin,kuru uzum yaz kis eksik etmem.surekli seker yerine yani aklima geldikce yiyorum.birde ciger az pismis ama hafif kanli olcak,sonra pekmez de iyi geliyor diye duydum.tabiki insan her zaman yemekte istemiyor bunlari.ara weriyorsun sonra bi yararini da goremiyorsun.insallah en kisa zamanda gecer canim sac dokulmende

C-belll dedi ki...

pradacımm sağol bi tanem. kansızlık genetik maalesef bende sevgili babacığımın hediyesi:)
bu aralar beslenmeme çok dikkat ediyorum ama ciğer gibi sakatatları yiyemem ben ağzıma sokmam:( onun yerine bitkisel kapsül takviyesi alıyorum işte bakalım inşallah işe yarayıp yaramadığını göreceğim

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

geçmiş olsun c-bellcim. ama mevsim geçişi veya dönemsel bir şey olabilir kızların dediği gibi. ama çam terebentini duyunca çok merak ettim, benim de erkek arkadaşımın saçları çok dökülüyor ve bunu kendine çok problem ediyor. acaba alıp ona mı göndersem diye düşünmeye başladım yazından sonra.. kullandıktan sonra yorumlarını merakla bekliyorum :))

C-belll dedi ki...

Marjocum henüz 1 hafta oldu ama bir düzelme yok şimdilik ancak saçlarım acayip parlamaya başladı. Bir denesin istersen sonuçta hiç bir zararı yok sadece kokusunu beğenmeyebilir ama kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez deyip katlanıyorum işte:)

arcadia regained; dedi ki...

35 yaşındayım. Saçlarım eli değen her kuaförce övülecek kadar kaliteli tellere sahiptir. Ve tabiri caizse: " maşaalahı vardır" çoktur. Bugüne kadar gözle görülür şekilde dökülmemiştir. Dört aydır deli gibi dökülüyor, tutam tutam. Nasıl kel kalmadığımı anlayamadım, o kadar. 5 aydır john frieda kullanıyordum. O kadar güzel di ki ürünler o kadar güzelleştiriyordu ki saçımı. Koyu kahve saçlar için olanını, kıvırcık saçlar için olanını, düz saçlar için olanı sırayla kullandım. Serumlarını da ona keza.

dökülme manyaklaşınca son bir aydır bioxin serum ve şampuana geçtim. dökülme azaldı sayolır ama serum olmadığı gün gene deliler gibi dökülüyor. Saç analizi nerede yaptırılır bilmiyorum. Ama delirecek gibiyim. MArka suçlayamam ama burada da konuya rastlayınca ürktüm. umarım geri dönülmez bir hasarım yoktur. Banyo sürem dökülen saçlardan kurtulmaya çalışmaktan iki katına çıktı...

arcadia regained; dedi ki...

Bioxin ve Bioblass benim de saçlarımı inanılmaz parlatıyor ve acaiptir o kupkuru saçlar ikinci gün yağdan gözükmüyor. Bi türlü doğruyu bulamadık :(