20 Haziran 2009 Cumartesi

Bilun'dan paket varrrrrrr

Sevgili Bilun'un bloğunu çok uzun zamandır severek ve merakla takip ediyordum. Onun bloğunu takip eden herkes a harika tarak ve taç tasarımlarını bilirler. İşte ben de o meşhuuuurrrrr taraklardan iki tane alıverdim.



Aslında bu ürünler Bilun yaptığında satışmış veya su an için elinde olmayan ürünlerdi.Ama ben çok beğenince ve aynılarını isteyince beni kırmadı ve biri olmasa da diğerinin aynısını yapıp gönderdi:)


Bu tarağın adı; Renk ahenk :) ben hem adını hem de kendisini çok sevdim.


Bu tarak ise benim renkli ruh halime en çok uyan; Huylu tüylü:) Bilun'un bloğunu takip edenler orjinalinin tarağının tatlı mı tatlı bir sarı olduğunu fark edeceklerdir. Ancak o tarak satıldığı için Sevgili Bilun benzerini yapıp bana gönderdi:)
Bu iki şirin şey tatilde saçımı süsleyecekler inşallah:)



Bu aynada Bilundesign'dan hediye. Çok beğendim kendisini ve hemen çantama atıverdim:)Hediyesi, özenle süslenmiş paketi, samimiyeti ve itinayla hazırlanmış ürünleri için sevgili Blun'a teşekkür ediyorum.

7 yorum:

PINK PRINCESS dedi ki...

Renk Ahenkle tokadaş olduk :)

ebvatathemua dedi ki...

Çok güzeller.
Güle güle kullan canım:)

Bilun ŞEN dedi ki...

Güle güle kullan canım benim :) Bol şans getirsinler sana. Güzel sözlerine çok çok teşekkürler.. Çok mutlu oldum.
Sevgilerimle..

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim kızlar:)
pink princess bir gün bir yerde bu tarağı takan bir bayan durdurup konuşurum o zaman ne güzel olur:)
biluncum daha nice güzel tassarımlarını bekliyorum:)

caramel macchiato dedi ki...

g.readerım delirdi sanırım :( yeni yazıların bazılarını göstermemiş!

cicilerini güle güle kullan canım :) çok çok güzeller... renk ahenke aşık oldum sanırım :S

bilunu bayadır takip ediyorum, sanırım bir an önce birşeyler almam lazım O'ndan :)

PRİMARİMANIN ÇOCUKCA DÜNYASI dedi ki...

Merhaba;bir alışverişkolik oldugunu ve tasarım şeylerden hoşlandıgını biliyorum.Benım bloğumda hoşuna gıdecekdır.
Bir göz atarsan beni çok mutlu edersin:)


sevgıler...

http://primarimadancocukcabirdunya.blogspot.com

C-belll dedi ki...

bayıldım ben de caramelcim ya işyerinde takamadım henüz ama akşmaları evde huylu tüylüyü kafama takıp geziyorum pek bir kokoş sorma:)Bilun sağolsun:)
Primanınçocukçadünyası merhaba, ilgin için çok teşekkür ederim. Bloğunu hemen izlemeye alıyorum. Sevgiler:)