15 Eylül 2009 Salı

İyi ki varsın Kissandmakeup!!!

NARS Türkiye'ye gelmiyorrrrr, gelemediiiiiii ben de sabır falan kalmayınca geçen hafta çok istediğim üç tane duo yu sipariş verdimmmmm.


Şincik gelelim ilk izlenimlerime; aslında uzun uzun hayalini kurduğum Egea güzel bir ikili ancak rengi biraz soluk geldi bana. Önümüzün kış olduğunu ve kış mevsiminde peynir beyazına dönüştüğüm düşünülürse bu ikiliyi yaza kadar pek sık kullanamayacağım gibi. Silk Road beklediğim gibi geldi. Ben tam bir Alhambra fanatiğiyim. Makyaja ne zaman başlasam elim ilk ona gider. Silk Road ise Alhambra'nın sedefli yapısına göre daha simli ve iri parçalı glitter barındırıyor. İkilinin pembe tarafı Hula Hula'nın pembesine benziyor. İndian Summer ise aldıktan ve ödemeyi yaptıktan sonra bazı swatchlarda fazla sarı olduğujnu görüp vazgeçtiğim ve mail atıp yerine cordura'yı istediğim bir ikiliydi. Ancak mailime ok. dedikleri halde bugün paketimden Cordura yerine İndian Summer çıktı:)Ben özellikle açık tarafını çok beğendim. Yine solgun bir renk ama bu sefer böyle olsun:)
Paket geçen hafta alışveriş yapmama rağmen jet bir hızla 6. günde elime ulaştı:) ben de hemen cordura'yı da sipariş verdim artık daha fazla bekleyemeyeceğim:)

İndian Summer



Silk Road


Egea

5 yorum:

özge dedi ki...

naRS harvey nichols'da satılıyor

C-belll dedi ki...

:) biliyorum özgecim önceki postlarımın hepsi harvey ganimetleri zaten ancak bu yeni koleksiyonlar gelmiyor maalesef

suna parfümeri dedi ki...

canım güle güle kullan yenilerini;)bende o siteden nars allık almak istiyorum ama kararsızım!alıveriş yapmadan önce birde sana sorayım dedim...ürünler sahte falan değil dimi canım?

Unknown dedi ki...

Süper süper süperler!! Ben daha kavuşamadım NARS fall cicilerime :(
Brumes nerde ya, almadım deme bana sakın :((

C-belll dedi ki...

sunacım teşekkür ederim. ben çok memnunum kissandmakeup'dan ürünler kesinlikle orjinal rahatlıkla sipariş verebilirsin.
Justmakeup brumes güzel miydi yahuu? ne biliyim pek bir koyu geldi bir dde o farın lacivert tarafı bende underworld ikilisinin lacivertinin aynısıydı. o kahve mi gri mi anlayamdığım rengi ise gözüm tutmadı. alsam mı acaba?