24 Eylül 2009 Perşembe

Saçlarım Dökülüyor - II

Geçen postumdan bu yana maalesef saçlarım hızlanarak dökülmeye devam ediyor. Bayram öncesi cuma günü saçlarımı kısacık kestirdim. erkek gibiyim anlayacağınız ama hoşuma gitti çünkü çok rahat:)
kullanmadığım besin takviyesi, ilaç, losyon vs. kalmadı ve en son dün bir dermotologla görüşerek onun tavsiyeleri üzerine yeni bir tedaviye başladım. Birincisi yüklü bir çinko tedavisi görmeye başladım. Bunun yanı sıra güçlü keratin içeriği olan hap, şampuan ve duş sonrası solüsyon kullanacağım. Saç dökülmesinde en iyi tedavi şekli bu üçlemeymiş. Hekim tavsiyesi de aldıktan sonra içim biraz rahatladı. Bakalım bu sefer saçlarımı kaybetmekten kurtulabilecek miyim...



saçım kısaldıktan sonra hiç sevmesem de şekillendirici ürünler kullanmaya başladım. Ancak bu kimyasal içerikli ürünler tedavinin etkisini azaltabilileceğinden Organics'in şekillendiricisini verdiler eczaneden. İnşallah kandırılmamışımdır:)



Yine makinemin tarih ayarı bozulmuş ya ufffff

5 yorum:

aysse dedi ki...

canım öncelikle geçmiş olsun aynı problem bi ara bendede vardı.saç ile ilgili vitaminleri vücütta ölçünce b12 vitaminin çok eksik olduğunu gördü doktor b12 vitamini,çinko ve özellikle kırmızı et yememi söylemişti etin yanında da yoğurt yerine salata ye mutlaka demişti.benim de tavsiyem budur.umarım kısa zamanda düzelir.

Laçin Tenel dedi ki...

canım inşallah düzelir kısa zamanda, benim de boyalardan maalesef dökülmeye başladı. Artarsa benim de niyetim var doktora görünmek istiyorum.
Bu arada ben de yeni organix' in şampuanını aldım, şimdilik memnunum biraz da kullanayım da yazacağım zaten.
Bir de saçlarının çok kısa halini merak ettim :))

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim ayşecim, laçincim. Gerçekten beslenme, stres ve kimyasal işlem saçlarımızı mahvediyor. İstediği kadar doğal içerikli olsun saçlarımızı sürekli yıkamak ve ürün kullanmak dökülmeyi tetikliyor. Ayşecim allahtan tam otçul bir insanım ve hemen hemen her öğünde salata mutlaka tüketirim. ama aileden kalmda bir kansızlık problemi mirasım var gururla taşıyorum gördüğün gibi:)
Laçincim özellikle yıkarken dökülme artıyorsa mutlaka dcoktora gitmen gerekiyormuş sakın ihmal etme cnm. Kafamda hiç beyaz olmamasına karşın renk değişikliğini sevdiğim için ben de boya kulanıyorum ama uzatınca boyatmayacağım artık canım çok yandı çünkü. Aslında kesildiği gün eşim fotoğrafımı çekmişti bulursam onları eklerim bayağı rahat oldu benim için:)

Hacer Sayıner dedi ki...

Sibelcim seni ne kadar iyi anladığımı bilemezsin. Artık öyle bir noktadayım ki keşke hepsi dökülse de kel kalsam falan diyorum. Umarım bu ürünler işe yarar da güzel haberler verirsin.

C-belll dedi ki...

hacercim ürünleri kullandıkça sık sık bilgilendiririm cnm. İnşallah çare olur:)