20 Kasım 2009 Cuma

Bayıldımmmmmm:)))

Dünya nüfusuna göre her kıza 2 erkek düşüyormuş.Benim HAKKIMI kim yiyorsa Haram Zıkkım olsun...



Sevgili Handan'ım yine süper bir mail ile akşamımı şenlendirdi. Hemen buraya yazmasam olmazdı tabeeeeee Çok yaşa sen Handan:))))

13 yorum:

dikisdersi dedi ki...

:)

ruşen dedi ki...

çok güzel ya:):)

pembe tatlar dedi ki...

:)))

Mutlu hafta sonları...

ECE dedi ki...

sen çok yaşa emi. valla ben hakkımın birini kullandım. bi hakkım daha varsa hakkımı bende yedirmem:))))

Rumeysa dedi ki...

koptum yaaaaa, ihtiyacım vardı yaşayın siz..;):D

hobigiller dedi ki...

süper ya çok güldüm.herşeyde olduğu gibi kadınların burdada hakkı yeniyo demekki ama yiyen kim? başka bi kadın.siz çok yaşayın.

karabidikim dedi ki...

okadar yorgunumki bu halde beni güldürdünüz Allahta sizi güldürsün.Bende bir hakkımı kullandım baskada istemem bir hakkımı da isteyen alabilir.Bol gülmeli hafta sonları dilerim...

ayşe:) dedi ki...

:))) süper...bu gece de beni güldürdünüz ya:) Hay Allah razı olsun:)

C-bell dedi ki...

:))) beğenmenize çok sevindim arkadaşlar valla ben de gördüğüm an ofisteki herkes şok oldu attığım kahkaha karşısında:) hala baktıkça gülüyorum:)

ŞANSLI dedi ki...

Beni güldürdünüz.Sizide Allah güldürsün.
Sevgiler...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

C-bell'im aynen ya bende yarıldım süperrrrrrr

C-bell dedi ki...

:)))) sağolun canlarım ne güzel güldürdüysem sizleri

ayşin koç dedi ki...

:))))