23 Kasım 2009 Pazartesi

MAC 266

Justmakeup şu yazısında 266 numaralı fırçalardaki farkı değerlendirmişti. Gerçi o birini Türkiye'den diğerini ise yurtdışından almıştı ki sonradan anladığım kadarıyla ikisi de orjinalmiş. Bu postu okuduktan sonra bendeki iki adet farklı zamanlarda Akmerkez MAC'den alınmış 266 numaralı fırçaları karşılaştırdım.



Fotolarda yakın çekimden ve ışıktan çok net çıkmasa da iki fırçayı yanya tuttuğumda bariz şekilde biri daha kısa, sapı daha ince ve birinin rengi kahveye dönük siyahken diğeri hafif ışıltılı siyah renginde. Her iki fırçada MAC'in kendi yetkili mağazasından alındı. ikisinin de üzerine "France" yazıyor. Ben bu farklılığın sebebibi anlamadım. Başka yerden alsam hangisi bilmem ama birisi sahte diyeceğim ki ikisine de babalar gibi 48 TL ( fiyatta yanılıyor olabilirim aşağı yukarı bu civardı ama) saydım. Şincik sorarım size ey MAC gurusu kardeşler! Bu farklılık nedendir acep? Bilen, duyan, başına gelen var mı? Beni bir zahmet aydınlatabilir mi?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

fırçaları hangi aralıklarda aldın? yanii ikincisini aylar sonramı aldın? çnküü konsepti değiştirmiş olabilirler. çoğu kozmetik şirketi sıklıkla malzemelerin dış görüşünü değiştiriolar ki sıkkınlık olmasın diye.o yüzden fırçaların sapları değişiktir cnm

C-belll dedi ki...

En fazla 2 ay var aralarında cnm. Bence ürünlerdeb standartlık yok aslında. Belki de nette resmini görüp fake dediğimiz pek çok ürün bu gibi farklılıklara sahip orjinal ürünler olabilir.

Unknown dedi ki...

Vallahi öyleymiş Sibel'cim ben de yeni öğrendim, benim hiçbir fırçamda değişiklik yoktu, demek ki oluyor böyle şeyler. İşin kötü tarafı böyle olduğu için fake fırçaları ayırmak daha da zorlaşıyor..

C-belll dedi ki...

Kesinlikle öyle canım ya. Hatta dün gittim MAC'e gitmişken de sordum bunun sebebini onlar da bilmiyorlar mış. Şaşırdılar hatta. Orda hemen bir kaç taneyi çıkarıp tek tek karşılaştırdık ve bir kaç tanesi diğerlerinden farklı. Fake ürünleri ayırmak için çok kötü bir haber oldu bu kesinlikle. En iyisi gidip kendi mağazasından almaya devam etmek..Farklı olsa bile orjinal olduğunu bilmek insanın içini rahatlatır yahuuu