10 Şubat 2010 Çarşamba

Too Faced French&Fabuluous Set

Malum Sephora indiriminden hemen hemen tüm blog dostlarım bir şeyler almış. Ben de boş durmadım tabii ki ama aldığımdan beri öyle halsiz ve bitkinim ki; yorgunluktan iki üç tane foto çekip bir şey yorumlamaya gücüm yetmiyor artık dostlar:(




Bu paleti alalı 1 ay falan oldu herhalde. İndirimde tüm standlar yağmalanmış olduğu halde bir köşede bu bebeği gördüm ve hemen aldım çünkü içinde çok denemeik istediğim Pink Leopard bronzer vardı. Açıkçası beni ilgilendiren tek şey bu olsa da diğer farlar ve bronzer hiç fena değildi. 30 Tl'ye aldım ben bu paleti.


Farların hepsi ışıltılı hatta ara ara gliteer içeriyor. Sürerken ben epeyce zorlandım ama renkler çok çok güzel. Pink Leopard allık bir harika. Rastlarsam büyük boyunu alırım ve seve seve bıkmadan kullanırım. Sunny Bunny bronzer ise yüz< asla turunculaştırmayan ama lekeli gibi de gösterecek kadar bej olmayan tatlı hafif bir renk. Kanımca beyaz renkliler çok rahat kullanır.
Bir ara ben bu palet olayına bayağı bir kafayı takmıştım ama artık çok almamaya çalışıyorum. Ne olursa olsun sefvmediğim bir iki renk karışıveriyor çünkü araya. Yine de bu set bu fiyata kaçırılmayacak bir fırsattı. Too Faced markasını da böylelikle test etme şansım oldu.

6 yorum:

prada dedi ki...

canim gule gule kullan,bende olsam bu fiyata hayatta kacirmam.kullanmasam bile su dis gorunusune alirim:))

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim pembiş pembiş gerçekten çok tatlı pradacım. Sephora indirimleri sık sık oluyor zaten mutlaka bir göz atmakta fayda var:)

skyf dedi ki...

Mrb, Güle güle kullan cbell. Bloğunu sürekli takip ediyorum ama pek yorum bırakamıyordum. Bende de üçlü bronzer paleti var. Şu adresteki. http://www.toofaced.com/product_template.asp?dept_sub_id=22&dept_id=9&cat_id=46

Nette görmüştüm. Hayallerimi baya meşgul etti. Neyse aldım da rahatladım. Sık kullanıyor muyum, hayır. Ama açıp bakmak beni baya rahatlatıyor:))))

C-belll dedi ki...

skyfcım too faced albenili ambalajları ile biz bayanları cezbediyo ve kendini sattırıyor. Ama allahtan kalitesi de iyi olduğu için verdiğim paraya üzülmüyorum oldukça memnunn kladım ben bu paletten tabii kullanmaya sıra gelmemsei konusu ayrı bir muamma. Emin ol senin gibi ben dajhil olmak üzere çoookkkkk bayan vardır çookkk:) napalım bu da bizim zaafımız işte:)

Hayatın Ressamı dedi ki...

ben kömür siyahı bir far arıyorum.siyah farların hiç biri öyle katran karası durmuyor tene sürünce şeffaflaşıyor bunun siyahı nasıl tek siyah alabilirmiyim.

C-belll dedi ki...

ben çok beğendimn cnm siyahını. altına baz sürüyorum ve oldukça koyu duruyor. yalnız ışıltıları fazla dökülüyor