17 Haziran 2011 Cuma

Did by Did Tasarımı:)

Blogdan Al! postumda bahsettiğim şirin mi şirin Did by Did tasarımı çantam karşınızda.


Yoksa siz hala Did tasarımlarının bilmiyor musunuz??? Eğer yanıtınız "Evet"se ki hiç sanmıyorum o zaman sizi şöyle alayım:) Sevgili Did o kadar güzel çantalar ve aksesuarlar tasarlıyor ki insan neye karar vereceğini şaşırıyor.

Benim melek ve kelebek hastalığımı bilmeyen yoktur sanırım. İşte bu çanta da bu hastalığımın kanıtı:) Raphael Sanzio'nun Çok çok sevdiğim bu iki meleğinin bir Did tasarımı çanta üzerinde olması kadar güzel bir şey yok:)








Tasarım aşamasında bana inanılmaz sabır gösteren, ilgisi ve samimiyetiyle kalbime taht kuran becerikli blog dostum sevgili Did'e bir kez daha teşekkür ediyorum. Eğer siz de kendi tasarladığınız bir çantanız olsun isterseniz veya sevgili Did'in harika tasarımlarından birine sahip olmak isterseniz bloğuna mutlaka uğrayın:)

3 yorum:

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan, çok güzelmiş:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Sibelcimmm asıl ben teşekkür ediyorum tatlım ne güzel şeyler söylemişsin çok mutlu ettin beni :)
Benim için çok keyifliydi umarım sen de mutlulukla ve sağlıkla kullanırsın. Meleklerinin uğuru hep seninle olsun çoook öpüyorum :)

C-belll dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDEDRİM SEVDACIM:)
SEVGİLİ DİD SEN BU ÖVGÜLERİN HEPSİNİ HAK EDİYORSUN ÇÜNKÜ:)ÜRETMEKTEN ASLA VAZGEÇME OLUR MU:)
SEVGİLER:)