9 Haziran 2011 Perşembe

Yolun Yarısına 2 Kala...

Bugün benim doğum günüm...
Her daim hayata olumlu bakan, en kötü zamanlarda bile bardağın dolu tarafını görmeye çalışan ben, artık pek bir sevinemiyorum doğduğum günde...Bir garip oluyorum...Son zamanlarda pırıl pırıl genç kızları görüp "dünyaya geç geldiğiniz için ne kadar şanslısınız benim gözümde bir bilseniz" diyorum. Vücudumda, yüzümde yılların getirdiği ilk çizgiler var...Oysa düne kadar ben de pırıl pılrıldım ...Neyse ki Eren var artık...Koskoca 33 yılda sahip olduğum en değerli varlık O, Koskoca 33 yılda verdiğim en doğru karar da O...
Neşe ve Hüzün bir arada bugün...Hatırlanmak ayrı güzel, Sevildiğini bilmek ayrı...ama yaşlanmak gibi acı bir gerçek var ki ister istemez aklına geldikçe hafiften solduruyor ilk çizgilerimin belirdiği dudaklarımı.
33 Yılda hayatıma ortak ettiğim tüm dostlarıma, aileme, eşime, bebeğime, beni ben yapan herkese kocaman bir selam olsun benden...Sizleri çok ama çok seviyorum.

8 yorum:

Rümeysa Bozdoğan dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun :) Oğluşunla ve sevdiklerinle nice mutlu yıllara :)

Adsız dedi ki...

nice senelere! mutlu kal :)

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim sevgili dostlarım:)

Adsız dedi ki...

doğumgünün kutlu olsun c-bell. ailenle ve oğlunla nice güzel yaşlara.. hiç tanımadığım halde çok sevdiğim ve sıcaklık duyduğum birisin:) umarım ömrün boyunca pırıl pırıl ve mutlu kalırsın:)

morbulut

sevda s. dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun. Tüm sevdiklerinle nice nice senelere :)

Glam dedi ki...

Canııımmmm doğum günün kutlu olsun. Nice yaşlara tüm sevdiklerinle olsun inşallah. Hep güzel geçsin doğumgünlerin, hüzünlenme hiç. Kocaman öptüm:)

rebelsea dedi ki...

Bir gün geç kutluyorum ama kusura bakma =) Nice mutlu yıllara sevdiklerinle beraber eren bebekle beraber her şey gönlünce olsun. Bu arada ben daha bu yaşta yaşlanmaya başladım diyorum 33ü göremem herhalde bu kafayla =) Çok öptüm..

C-belll dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM DOSTLARIM:) HER DAİM YANIMDA OLDUĞUNUZ VE UNUTMADIĞINIZ İÇİN...İYİ Kİ VARSINIZ:)