5 Ekim 2011 Çarşamba

Ankara...


Günlerdir iş için Ankara'daydım. holding binasına kapanıp hummalı bir çalışma içine girdik. Sabah otelden holding binasına akşam tekrar otele gidiş sırasında ne kadar yer gördüysem o kadar...Çok istedim bol bol gezmeyi görmeyi ama EREN'i çok özledim. Ondan ilk defa ayrı kaldım bu kadar...Zormuş çok...
İstanbul'a göre oldukça düzenli bir şehir. Sabahları ve akşamları çok soğuk ama gündüzleri idare ederdi. bundan sonra her pazartesi Ankara'da olacağım iş için. Belki Ankara'lı arkadaşlar nereye gitmeli, nerede yemeli konularında yardımcı olurlar...

6 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Ankaralı arkadaşın bu habere çok mutlu oldu canım:) Tatlım hemen mail atıyorum sana:)

matilde dedi ki...

ankara'da gezdiğin yerlerin biz yazısını hazırlasan ne güzel olur meselaaa:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

kugulu parkta cay iç.
kızılayda olursan eskı melboda yemek ye.
tunalı bahcelı gez.
alısveriş merkezı olaral. ankamall herseyı aynı anda her seyi her markayı bulabıleceğin bir yer.
mango zara bershka pullbear watsons gibi.
aklıma gelirse yazarım. :)

irem örsel dedi ki...

En yakın arkadaşlarımdan bi tanesi Bilkent'te okuyo, onu ziyerete gittiğimizde Filistin Park Caddesi'nde Big Chefs'e gitmiştik, güzeldi eminim sende beğenirsin:)

C-belll dedi ki...

Canım Zetomönümüzdeki pazartesi yeniden Ankara'dayım. bu sefer inaşşalh fırsat bulup kaçacağım yanına:)
kızlar henüz hiç gezme fırsatım olmadı ama işler yavaş yavaş rayına girince daha çok çevremle ilgilenip bir Ankara gezisi yapacağım:) tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. sevgilerrr

Adsız dedi ki...

iatnbuldan ankaraya iş için gelmiş biri olarak ben de ankarada bir filistin cd bir de tunalı hoş diyebilirim...ama maalesef başka yer yok...yani istanbuldaki mekanlar yok...:(((bahçeli 15 lik öğrencilerin arabalarıyla tıptıs tıptıs gezdiği bi yer...tunalıda yemek yenir cafelerde...filistin cd.ve otaraflardaki cafeler ve eğlence mekanları güzelmiş ama gitmedim....gölbaşında kahvaltı diyorlar ama bilemedim:(((