5 Ekim 2011 Çarşamba

Dikiş

Uzun zaman oldu ama Eren'e diktiğim şalvarı paylaşmamışım onu fark ettim:)
O kadar çok az dikiş makinesine oturabiliyorum ki; bu kısıtlı sürede ne yaparsam acayip mutlu oluyorum.
Zara Baby'den ikkbahar-yaz sezonundan aldığım ancak şu an Eren'e küçük gelen nil yeşili şalvar kesimli pantolonu kalıp olarak kullandım. Evde olan yumuşacık bir şile bezini deneme amaçlı kullandım. Kalıbı çıkarttıktan sonra her tarafına 2-3 cm ekledim ki şimdiki bedenine uysun hatta bol bol olsun.




Dikişleri yaptıktan sonra bel ve paçalara ince bebe lastiği taktım ki sürekli yerlerde kertenkele misali sürünen oğluşumun bacaklarından sıyrılmasın.




Giydirince inanılmaz rahat etti. Şimdi kış için iki üç tane kalın penye kumaştan dikmek istiyorum tabii fırsat olursa önce kumaş almak lazım tabii.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bnede pijama yaptım yayınladım ağzım kulaklarımda:))çok şirin olmuş buda:)ellerinize sağlık

C-belll dedi ki...

teşekkür ederim cnm:) ben de seninkileri incaladim şimdi gerçekten çok güzel olmuş. dikiş dikmek gerçekten büyük bir aşk. elimde olsa ben de hiç. kalkmamam başından ama hem iş hem Eren'in küçük olması engelliyor beni:(

icel dedi ki...

çok şirin çopk tatlı maşallah:)

leyya dedi ki...

ama ama ama c-bell geç kaldın be güzelim:)gidiyor o sahibine bugün.beyfendi pek şıklar şalvarlarıyla birlikte.maşllh ona.eline sağlık arkadaşım.